Gå til innhold

Finnes det bare elendige menn ?? ??? Begynner jo å lure

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er singel...

Og leser mye av det dere skriver..

og det er ekstremt mye negativt om mennene deres...?? :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en fantastisk mann jeg! Snill, samvittighetsfull, omtenksom, ærlig, hjelpsom, handy osv osv. Stiller alltid opp for meg og mine! Feilfri er han selvfølegelig ikke, men hvem er vel det?

Skrevet

Ja, jeg er singel, jeg også. Og dess mer jeg leser her inne og hører fra andre rundt om, dess mindre har jeg lyst til å være noe annet en singel;)

Skrevet

He he, nei det finnes mange flotte menn der ute. Bare sett noen krav til hva du ønsker deg:-)

Selv er jeg gift med verdens flotteste mann, som er snill, oppmerksom, omsorgsfull og verdens beste pappa.

Og jeg tror vi er flere som har slike menn. Forskjellen er vel at vi som har det bra, sjelden roper så høyt om det, som de som ikke har det så bra.

En mann kan sjelden forandres, derfor må du velge en med de kvalifikasjonene du ønsker, og ikke en som er sånn halvveis som du tror du kan forandre underveis.

Lykke til i mannejakten:-D

Skrevet

Tror mye av det som skrives her inne er utblåsninger om ellers bra menn, jeg.. Har skrevet et innlegg selv om min ubrukelige mann som til vanlig er helt super, men så er det noe som jeg reagerer på, og i stedet for å ta det ut på han, så øser jeg ut min frustrasjon her inne. Ingen er feilfrie, men jeg vet at det finnes veldig mange bra menn der ute!!

Skrevet

Helt enig med deg...

Er glad jeg er singel jeg..hehe... Hilsen HI

Skrevet

Jeg også har en super samboer!

Skrevet

Det er mye sant i det du skriver.

Takk for svar :-)

Skrevet

Mannen min er fantastisk. Han er ansvarsfull og kjærlig mot både meg og barna, og vi har det veldig morsomt sammen. Jeg kan bli superfrustrert over ting som i den store sammenhengen er bagateller, men det er normalt i en travel hverdag. Han kan bli like frustrert over meg, så balansegangen kan sies å være god:) Vi har levd sammen i seks år, og jeg ser oss begge som ytterst heldige som har funnet hverandre.

Skrevet

Man blir litt oppgitt over dem innimellom, og det er vel det som kommer fram her. Det er liksom ikke like stort å Skrive at "mannen er helt perfekt og i dag laget han middag og vasket huset til vi kom hjem fra jobb".

Men min samboer er verdens beste.

Skrevet

Mannen min er bare best, elsker ham over alt og han er kjekk, snill, omtenksom, arbeidsom, flink pappa, smart osv:)

Mange tullinger der ute, så veldig glad for at jeg traff han.. det finnes vel fremdeles bra menn der ute, men innbiller meg at de er i fåtall:)

Skrevet

Tror ikke det finnes flere elendige menn enn elendige kvinner. En del kvinner sender veldig motstridende signaler om hva de ønsker fra menn. Kvinner kan være ekstremt raske til å beskylde menn for å være egoistiske, enkle i hodet sitt, tenke med underlivet osv. på grensa til ren mobbing/sjikane av halvparten av befokningen.

Jeg synes også en del kvinner har en lei tendens til å bruke martyr-/offerrollen som en hersketeknikk, litt sånn "Jaja, hva kan vi forvente av disse enkle mannfoolkssjelene, det er vel vi kvinner som må ordne opp som vanlig". Da er det ikke så rart at en del menn ikke forstår hva som forventes av dem, når de hele tiden får høre om hvor håpløse mannfolk er.

Dette gjelder absolutt ikke alle kvinner, men det gjelder ofte de kvinnene som på mistenkelig vis ender opp med disse tilsynelatende superegoistiske mannfolkene..

Skrevet

Det finnes mange fantastiske menn, det er jo flertallet.

Problemet er at mange tror de skal finne en mann uten feil, og når det viser seg at de har negative sider, så er det mange som tror at forholdet er på vei nedover.

ALLE har sine feil og negative sider, det gjelder bare å kunne aksepetere det og heller tenke over hva som er godt med mannen man lever sammen med :)

Skrevet

Kjæresten min er FANTASTISK!!!! :)

Skrevet

Folk roper mest og høyest ut hvis mennene/kjærstene ikke gjør det de selv ønsker. Selv har jeg en fantastisk mann. Men jeg sitter ikke å skriver innlegg på innlegg om hvor fantastisk han er:)

Ingen er feilfri, men dere finner nok noen som faktisk er skikkelige mannfolk:)

Er ikke sikkert at det alltid er mennene som er feil heller. Kjenner flere som klager på "mennene" sine. Men, jeg må si jeg av og til syns synd p mennene fordi disse damne er så kravstore:)

Skrevet

Nei:-) Mannen min er fantastisk! Elsker ham 4 alltid:=)

Skrevet

Man kommer aldri til og finne en helt perfekt fyr.. Det vil alltid være småting..

Selvsagt så finnes det skikkelig drittsekker der ute, og jeg vil si at du har en god sjanse til og finne en fin fyr, siden alle de fæle fyrene er tatt av dibdamer.. :P Haha..

Neida, fra spøk til alvor.. Det finnes gode menn der ute.. Jeg tror det er lett og skrive her på nettet om hvor dritt mannen er, og overdirve.. For ingen sjekker om det er sant, og alle kommer med god ord, støtte osv.. Er få som får mange svar og støtte om de hadde skrevet at mannen var kjempesnill og flink med ungene.. Folk liker når andre har det fælt.. Derfor er det lettere og legge ut om hvor fælt man har det på nett.. I virkeligheten så hadde kanskje venninner valgt side, eller vært mer på hans side, evt syntes at du sutret og visste at det ikke var sant.. men på nett kan jo ingen det.. Derfor er det mer drittsekk historier her og på nett generelt.

Skrevet

Nei, vet ikke hvor dere finner disse "elendige" mennene heller jeg da. Man får begynneå gå litt i seg selv da. Hva går man etter, tar man seg til til å bli kjent. Kansje lurt å gjøre noen små undersøkelser å forhøre seg litt før man stuper uti noe. Det er garantert like mye elendige kvinnfolk som mannfolk. Og krake finner ofte make sies det. Så kansje man skal tygge litt på den?

Skrevet

De som er single kan vel ikke skylde på elendige menn??? De er vel mest sannsynlig elendige kvinner. Ekte rødstrømper, som ser ned på menn....

Aku

Skrevet

Jeg har fanget drømmemannen- såååå søt! Oppmerksom, omtenksom, snill, positiv, humoristisk, flink med ungene, god far, super kokk (!), kjekk, god i senga, trofast, lojal, øm- skjemmer bort dama si,, ja jeg ahr nesten ingenting å utsette på ham og er så takknemlig for at vi møttes!! Vet at han elsker meg over alt, han er ikke en ttpe som er utro osv, vi har det bare så godt sammen. Aldri

Skrevet

kunne vridd om nakken på samboeren. ønsker han dit pepperen gror til tider :)

men vi bor jo sammen. deler alt.. ikke bare glede, men irritasjon og sorger. så da må det jo av og til bli litt dritt.

men jeg er VELDIG fornøyd. vi har vært sammen i 2,5 år nå. så det er jo ikke allverdens. vi oppdager stadig nye ting.. gledelige ting som oftest :)

vi har funnet vår nøkkel til vår kjærlighet.

Skrevet

Man hører vel mest fra de som har noe å klage på? Jeg har ikke noeå klage på, må i så fall være at han noen ganger er så perfekt at jeg føler emg som et troll i forhold, hehe... Neida, ingen er perfekt, men de få tingene jeg har å utsette på ham er bare sjamerende småpirk, ikke noe å henge seg opp i akkurat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...