Gå til innhold

Endelig bil!!! Noen med erfaring med passat???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får meg ny bil i dag!!!

Har vært uten bil i noen måneder da begge våre eldre vanskjøttede biler desverre ikke har ønsket å samarbeide med oss lenger.

Det har vært en skikkelig utfordring da jeg har hyperemesis og spyr etter ca 3 buss-stopp når jeg prøver å ta bussen..

Gleder meg så vanvittig til å sette meg inn i en bil som faktisk startet OG går til jeg selv stopper den!!!!!

Det nye gliset er en VW passat 05 med 1,9 tdi motor og er comfortsone eller noe sånt.? (ekstra gode seter integrerte barneseter o.l)

Håper jeg kommer til å bli fornøyd når jeg skal ha plass til vogn og barneseter og gjerne varer fra butiken samtidig.

Noen som har denne bilen og er fornøyd/misfornøyd???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt passat også:) prøvde en drøss med forskjellige biler, men valget falt på passaten pga størrelsen,praktiske løsninger, kjørekomforten og at det var så stillegående. Vi kjøper ny vi da, og får den ca samtidig som bebis melder sin ankomst. Egentlig litt råflott å kjøpe helt ny... men vi ble så drittlei av å prøve biler, lese brosjyrer, vurdere frem og tilbake at det nok blir leeeeenge til vi bytter bil igjen uansett... får trøste oss med at bil er og blir et tapsprosjekt ;)

Skrevet

Vi har også gått til anskaffelse av VW Passat og vi er veldig fornøyd med det!

Det er veldig god plass i den (har en Emmaljungavogn som tar endel plass, men no problem) og den er god å kjøre :)

Skrevet

Har hatt passat i tre år nå. Veldig fornøyd. Før var den surfemobil, god plass til tre-fire surfebrett, tilhørende våtdrakter og venner. Nå byttes surfebrett ut med barnevogn, bilsete og hundebur. Og den kler det like godt :).

Grattis med kjøpet. Håper dere blir like fornøyde som vi er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...