nurkimagen.com Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 LIker Benjamin godt. Men hva synes "folket"? Er det for vanlig?
Frk. Sol Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Jeg syntes Benjamin er et kjempeflott navn! Har en kompis som heter det, og han er det mest sympatiske og snille vesenet:) Og så har jeg en Benjamin på min avdeling i barnehagen som er så herlig. Har bare gode assosiasjoner til det navnet!
Ca-ma og Chris:) Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Benjamin er et utrolig flott navn!!! Det er det og et navn til det står mellom hos oss!
Lillemus&mamma'n Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 I området her jeg bor, er Benjamin et navn som klinger dårlig, er som regel de "slemme" guttene i klassen som heter det- de som banker opp de mindre barna og er ekle mot klassekameratene- litt sånn som Raymond var tidligere...
Bøtteknott Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 Jeg synes det er et kjempefint navn! Kjente en Benjamin før, og han var veldig snill og kjekk. Og det er heller ikke et overbrukt navn, tror jeg.
tre gulljenter <3 Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Jeg synes Benjamin er et fint navn! Men jeg hadde ikke ville kalt min sønn for det (hadde jeg fått sønn), men det er bare fordi det er så mange som heter det her. Vi har prøvd å finne navn til våre barn, som vi ikke vet noen andre som heter, i nærområdet, og her jeg sitter kommer jeg vertfall på 4 stk som heter Benjamin uten å tenke så mye over det, så her er det på en måte oppbrukt, føler jeg. Men hadde da ikke hatt betenkligheter med å kalle han Benjamin hvis du ikke har noen i din omgangskrets eller mange andre rundt deg som heter det!! Det er et fint navn!!
-mamma til to, venter en gutt- Skrevet 11. mai 2009 #7 Skrevet 11. mai 2009 Benjamin er et supert navn...venter selv en gutt 28 juni, og han skal få navnet Benjamin:0) Ble bestemt veldig tidlig, og jeg elsker det navnet. Jeg kjenner heller ingen som heter det....tror ikke det er det mest vanligste navnet, ikke i dette landet iallfall:)
høno71 Skrevet 11. mai 2009 #8 Skrevet 11. mai 2009 Vet ikke hvor du bor i landet og hvor vanlig Benjamin er der...?!? Jeg er lærer, og i den ene klassen er det 4 stk Benjamin.... Da blir jo navnet litt kjedelig, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå