*ViMsA* Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 jeg skal bake 2 kaker til "17.mai-feiringen" i bhg på fredag, og jeg skal bake til ordentlige 17.mai Kakene til fredag hadde vært greit om var forholdsvis enkle siden det er 2 stykker. Bhg skal ha inn ca 35 kaker, så de forsvinner i mengden uansett. Men så at de fleste hadde meldt seg med sjokoladekake. Jeg tenkte egentlig bake sjokoladelangpannekaker, men bør vel helst prøve å finne på noe annet da... hva? ville helst bakt oreokake til 17.mai, men gjestene som kommer synes dessverre den er for søt og mektig så da får jeg finne på noe annet... tips???
3småtroll♥ Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Hva med en krydderkake eller gulrotkake i langpanne til barnehagen? Ellers ville jeg vel bakt bløtkake med jordbær på 17. mai:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Ostekake, snickerskake, brownies, muffins.
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Unger elsker jo muffins da! Tror d ville vært en hit :-)
*ViMsA* Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2009 takk! ja, jeg har lurt på det om jeg bare skal bake et kjempelass med muffins enkelt og greit! og bløtkake med jordbær lurte jeg også på til 17.mai. I fjor hadde vi oreokake servert med jordbær, bringebær og blåbær og det var bare heeelt vanvittig godt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå