Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes det er vanskelig å vite hva man skal ta med jeg...

men det jeg lurer mest på er hvilken størrelse pakker dere til den lille??? 50 el 56? Og hva tar dere med? juni baby.. ytterjakke? regner jo med å få litt når vi er der,men reise hjem antrekket vil jeg kjøpe og ta med selv;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist hadde jeg ikke med noe særlig til babyen, men da hadde de nesten ingenting på riksen, dvs det de hadde var helt merkelig i formen (de hadde bestilt nytt men ikke fått det enda, tror dessverre en del blir stjålet også fra barselavd, det er trist...) Derfor tar jeg med litt nå.

Jeg har med 2-3 bodyer str 50, en pysj og to par "joggebukser" med fot (fra HM, supermyke og helt supre, ligner "mammabukser" for babyer, selges i 2-pkn). Henteklær (strikkesett fra bestemor inkl liten jakke) og et teppe ligger hjemme sammen med bilsetet så kan pappan ta det med når vi skal hjem.

Til meg selv; toal.saker, innesko, amme-bh og innlegg (hadde mye lekkasje de første nettene sist), et par singleter, 2 par joggebukser (en lang og en knelang) og 2 bomullsgensere. Og mobillader og oppladet kamera!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...