Gå til innhold

Mandag 11 mai, hvor mange dager igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

16 dager igjen nå,venter utålmodig nå,går og tenker på at det kan skje når som helst,fikk førstemann 14 dager før,men går ikke og tror at jeg gjør det nå også for det troro jeg ikke,men håper så inderlig at hun kommer til termin ialefall.

Begynner og bli tungt,helst pga 2 åringen jeg må ta meg av,for nå har hodet sunket ned i bekkenet og jeg føler meg mindre bevegelig,ikke alt er like behagelig,men uansett 16 dager går fort ikke lenge igjen uansett:)

Lykke til jenter,dere som skal føde i nærmeste fremtid,husker da jeg var en av de med flest dager,og skrev 80 dager igjen,men det har gått rasende fort nedover.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

75 dager igjen. Synes det går sakte...

Skrevet

Ganske fersk på 3.trimester her, så 82 dager igjen til termin..Lenge, men stresser ikke med det enda..syns det er godt å ha litt tid på meg enn så lenge:-)

Skrevet

62 dager.. Og begynner å tenke på at det er ikke mange lønningsdager igjen, så må få unna siste innkjøpene snart.

Skrevet

8 dager på overtid med nr 2...........

Skrevet

58 dager igjen og er litt glad for det..Vil kose meg med pappan som jeg ikke har sett på 8 uker nåår han kommer om 2 uker...

Skrevet

13 dager igjen no, og syns han snart kan komme :)

Skrevet

46 dager!! :) Vi er ganske heldige som går gravide akkurat på denne tiden. De mnd som går fortest er jo vårmånedene spør du meg :)

Gjest Sauen er høygravid :-)
Skrevet

24 dager igjen. Helt utrolig egentlig, dagene bare flyr!

Skrevet

46 dager, snart høygravid da:)

Skrevet

17 dager igjen!! og ferdig med siste eksamen i dag, så nå kan lille jenta bare komme:)

Skrevet

9 dager igjen. så her kan det skje når som helst:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...