lykke*liten Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 huff sover jo ikke om natten... å nå har jeg blitt så forskjølet, nyser og nyser... er ikke så lett med en stor mage... føler meg ekstra syk for er så sliten fra før..huff!!! tre uker til treminen nå så får håpe formen blir bedre til da.. siste dag på jobb i dag også, litt teit å være syk da ? måtte bare klage litt.. jeg vil sove !!! er vel ikke alene om å ikke sove om natten, ganske slitsomt.. skal bli godt å få han ut nå...
Mor til 3 søte små:) Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Du er ikke den eneste som ikke får sove. For min del er jeg bare glad for årsaken er sterke menssmerter så dette kan bety at ting er i ferd med å skje:) Er på overtid så det var jammen på tide! Forstår godt at du synes det er frustrerende når årsken er at du er syk. Trøst deg med at du nå har fri til å nyte den siste tiden hjemme . Så er det ikke lenge til babyen kommer. Hvis du orker hadde jeg dratt innom en liten tur på jobben å avslutte det du må, så går du bare hjem etterpå. Er du skikkelig slapp hadde jeg bare holdt meg hjemme. En dag fra eller til betyr lite.
Juni prinsesse Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Jeg og vil sove!!! Kroppen min har bestemt seg for at det ikke er noe poeng å sove mer enn 4 timer i strekk. Og uansett hva jeg gjør så slipper jeg ikke unna. Hadde jeg bare kunnet se en grunn til at jeg våkner, men det er liksom litt forskjellig hver natt - hard mage, må på do, sulten, vond i ryggen osv... Stress!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå