<3 Sander og Marco <3 Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Jeg har vært så uheldig og fått i meg løk! Det resulterte selvfølgelig i at minsten har hatt magesmerter og vræla i et par timer. Nå har luftsmertene og vrælinga gitt seg med hjelp fra sukkervann og byssing i "mageleie", heldigvis. Så til spørsmålet: Når er det okay å amme igjen? Jeg spiste løken sånn i 7 tia... Må jeg pumpe tom, eller renses den ut slik som alkohol gjør? Jeg har gitt han en flaske med morsmelk som jeg hadde i fryseren så er ikke noen krise helt ennå.... Men lurer fælt! Noen som veit?
Glad_mor_85 Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Den forsvinner ut slik som alkoholen gjør Skjønner godt at man lett kan glemme slikt noen ganger. Men neste gang han skal ha mat går det nok bedre vettu.
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2009 Takk for svar, men ser jeg formulerte meg litt feil... Hvor mange timer er det snakk om? Håper noen veit...
Glad_mor_85 Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 mener å ha hørt det tar ca 5-7 timer før det meste er borte jeg. ikke lenge igjen nå evnt da
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. mai 2009 Tusen takk for svar! NYDELIG!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå