SolstråleneMine<3 Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Begynte med at jeg lå på sofaen, og det var et skikkelig kraftig tak i magen. Så jeg reiste meg opp, for da gir det seg til vanlig. Men da ble det enda sterkere og det gjorde litt vondt. Så hadde jeg en slags prikking i magen (som man føler i kroppen når man har våknet etter å ha besvimt!) samtidig som jeg hadde kynneren. Før det avsluttet med at det gjorde litt vondt der man føler mensensmerter (men det var ikke mensensmerter). Hele greien varte litt lengre enn kynnerne jeg har hatt før har gjort. Helt normalt?
Ca-ma og Chris:) Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 har du bare hatt en eller kommer det flere og flere?? har du lenge til termin? Kan jo ha vært en rie da, de begynt sånn hos meg forige gang.... Ikke for å lage panikk hos deg altså!!!! men hvis de kommer oftere og mer regelmessig ville jeg tatt kontakt med føden!
eplepeple Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Jeg hadde samme opplevelsen i dag. Fikk en ganske kraftig kynner som ikke ga seg når jeg reiste meg. Ble heller bare verre. Varte lenger enn en vanlig kynner, også ble jeg tungpustet. Jeg har termin på lørdag, så jeg ønsker dette velkommen har hatt ett par til i dag også. Men ikke noe regelmessig da.
SolstråleneMine<3 Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2009 Ja, det hadde vel vært litt lurt å skrive Jeg er 36 + 2 i dag.. Har termin 8. juni, så er vel litt tidlig? Men har jo en del å gjøre med skole og eksamener, så kan vel kanskje tyde på at jeg må ta det litt rolig? Har ikke skjedd flere ganger, men har hatt en del mensmurringer. Så kanskje det er modningstegn? Takk for svar, forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå