Nummer1 Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Eg er 27 veker på veg, og dei siste dagane kjennest det som eg skal sprenga. Det er veldig "trykk" i magen - akkurat som det ikkje er plass til alt inni der. Ikkje har eg spesielt stor mage for å vera komen så langt, og ikkje har eg lagt på meg så mykje heller. Men eg har nok stor mage for MIN kropp...eg var veldig slank i utgangspunktet. Fleire som kjenner veldig ubehag? Det er akkurat som babyen sprenger seg veg både oppover og utover. Eg får ikkje pusta skikkeleg kjennest det som. Og det er ubehageleg å bøyga kroppen framover eller lata overkroppen synka saman slik at magen kjem i klem. Reknar med det er normalt, men eg er redd det er litt tidleg å oppleva at det ikkje er plass nok inni der? Eg veit jo at magen kjem til å bli dobbelt så stor før eg er klar for fødsel.........
Gjest Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Har det som deg både med størrelse og følelse. Sprekkeferdig. Vipper over i uke 27 på tirsdag. Skikkelig kortpusta, og blir andpusten bare av å spise en kjeks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå