Gjest Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 lillejenta mi har blitt for tung til å sitte i vippestol. hun kan ikke sitte selv ennå, og vagler i høystol hvordan skal jeg klare å gi henne grøt? på fanget?
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Går ikke vippestolen opptil 13 kg da? Gammel er hun? Gutten min satt i høystol, med stor polstra pute rundt så han ikke vingla så fælt...
Joikaboll@ Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Bytte matstol? Knappen her satt i matstol fra 4 mnd.
Mrs. Bouquet Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Da har du både feil vippestol og høystol. Jenta mi satt i babybjørn vippestol til hun var 1.5 år og i høystol med pute fra 4 mnd. (ikea antilop)
Gjest Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 min vippestol er til 9kg. men det finnes vippestoler som tåler større barn altså? har stokke tripptrapp stol med babyset og som er godt polstret.. litt dårlig balanse ennå =)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Bygg opp rundt henne med pute og sette henne i høystol. Jonas satt i høystolen fra 6 måneder, men kunne ikke sitte selv før en god stund etterpå. Var for så kort stund av gangen at det gikk fint sa helsesøster og fysioterapeut. Og de som sier at de ikke kan sitte før de kan sette seg opp selv, her var det rundt 10 måneder og ta var han ute av vippestolen selv for lengst- hvordan skulle vi da fått mat i ungen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå