Gjest Bø! Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Alt av sengetøy må såklart i vask, men jeg kunne tenkt meg å slippe å vaske dyna... noen som har tips for hvordan vi kan lette arbeidet i sånne situasjoner? Har tenkt på tisselaken inni dynetrekket, men tisselaken både under og over må bli fryktelig klamt... Forslag?
Sjokoladekaka Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Bleie på ungen? Ellers blir det å vaske dyna. Ha to dyner, slik at det er kjapt å byte når den er våt. Veit dynene blir veldig slitt av det, men der er ikkje mykje anna å gjere...
Gjest Bø! Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Bleie er i bruk:) Men når det er ønske om å sove uten synes vi det er greit, og det hadde vært greit å kunne prøve flere netter på rad uten å vaske så fryktelig mange maskiner...
Ingen_nick_ledig Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 Tror det finnes et slags dynetrekk som kan benyttes sånn at dyna ikke blir våt... mener å huske at jeg så dette inne på en nettside når jeg søkte etter sånn tisse-alarm... Men det er sannsynligvis ganske dyrt, så hvis dette bare er i en overgangsperiode spørs det om det har noen hensikt.
Sånn kan det gå Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Det har liten hensikt å kutte bleien før ungen har hatt tørr bleie om morgenene sammenhengende en stund allerede. Har din det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå