Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Petter og Ida vinner Paradise!!! "Paradise Hotel ep.37 (Mandag 11.05.09) FINALEUKA Vi er inne i den spennende finaleuka på Paradise Hotel, og uka innledes med en særs dramatisk dag. Noen skal ut allerede i dag, og det er en utsjekking som virkelig skaper oppstyr. Ting begynner å tilspisse seg på hotellet, og temperaturen nærmer seg kokepunktet." "Paradise Hotel ep.38 (Tirsdag 12.05.09) FINALEUKA De gjenværende parene får i kveldens episode beskjed om at de skal testes i hvor godt de kjenner hverandre. Paret som vinner får en date, samt en annen fordel som kan være med å avgjøre spillet. Men det fordrer at vinnerne klarer å holde kortene tett inntil brystet. Det er ikke alltid like lett når tunga smøres." "Paradise Hotel ep.39 (Onsdag 13.05.09) FINALEUKA Dagen innledes i fred og fordragelighet, men de gjenværende gjestene vet at ikke alle kan forbli i paradis. Spillet nærmer seg et klimaks, og gamle konflikter dukker opp på hotellet, i tospann med gamle gjester som vender tilbake." "Paradise Hotel ep.40 (Torsdag 14.05.09) FINALEN Etter to måneder på hotellet skal vinnerne endelig kåres. Det har vært to måneder fulle av vennskap, fiendskap, alliansebygging, romanser og konflikt. En nådeløs jury skal avgjøre hvem som er den verdige vinneren av det intrikate spillet. De gjenværende gjestene må svare på diverse vanskelige spørsmål fra juryen, og den som klarer å overbevise står igjen som vinneren av Paradise Hotel 2009." Ekstra info til andre ineterresserte: http://andresolvang.blogg.no/1237931316_miaow_paradise_spoile.html http://www.disku sjon.no/index.php?showtopic=1093087&st=0
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Skjønner ikke helt dette konseptet i ph jeg. Folk kommer jo ut og inn i et sett. Når kommer ida inn igjen?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Onsdag : "Paradise Hotel ep.39 (Onsdag 13.05.09) FINALEUKA Dagen innledes i fred og fordragelighet, men de gjenværende gjestene vet at ikke alle kan forbli i paradis. Spillet nærmer seg et klimaks, og gamle konflikter dukker opp på hotellet, i tospann med gamle gjester som vender tilbake." HI
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 Du har seriøse problemer som både ser på dette og til og med avslører noe så teit på et forum.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #6 Skrevet 10. mai 2009 Hvorfor lar du deg provosere av noe slikt, du som ikke ser på det en gang? HI
Den heldige eier av ett barn Skrevet 10. mai 2009 #7 Skrevet 10. mai 2009 Du er litt sent ute. Jeg som ikke har sett en eneste episode har visst dette i over en uke.. Litt taperaktig å komme med slik informasjon og tro det er en sensajon..
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #9 Skrevet 10. mai 2009 jeje.. har vel kanskje bare klart å holde kjeft en liten stund.. men som du sikkert er klar over, er vi damer utrooolig dårlige til å holde på hemmeligheter... Jeg har visst det i kanskje tre... herregud.. Taper
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #11 Skrevet 10. mai 2009 Oh my.. Petter er kul, og jeg liker han, men Ida... Hu er jo bare fæl.. Ser jo ut som en wobblehead.. Men men det var ihvertfall halvveis bra
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #13 Skrevet 10. mai 2009 Jeg visste det IKKE! Takk for at du la det ut i overskriften - så var du sikker på at alle fikk det med seg. Nå blir det spennende finale uke;(
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #14 Skrevet 10. mai 2009 Er så utrolig hyggelig når noen avslører slike ting her. Takk skal du faen meg ha!!!!!!!!! For jeg visste det nemlig ikke og ville ikke vite det heller. Karma min venn, karma.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #16 Skrevet 10. mai 2009 Til 22:56 : Du trenger ikke bekymre deg Jeg er venninne med vinnerjenta og det er IKKE Ida for å si det sånn Kos deg
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #17 Skrevet 11. mai 2009 Nei Ida vinner ikke så det er bare å følge med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå