Gå til innhold

Støl på innsiden av lårene - uke 38...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så støl helt øverst på innsiden av lårene hele tiden, uten at jeg skjønner hvorfor... Har jo overhodet ikke trent... Må jo ha noe med graviditeten å gjøre! Noen andre som har det slik, eller vet noe om hva årsaken kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare meg som har det slik altså... Litt rart... Har kanskje noe med press på bekken å gjøre... Vel, noe farlig er det neppe - bare lurer!

Skrevet

Jeg har det sånn! Er 38+0 og har hatt set sånn de siste 2 ukene. Ekstremt støl liksom, kjennes ut som jeg har trent med sånt apparat der man presser lårene sammen. Tror rett og slett det er bekkenet vi har vondt i pga vekten, det er i hvert fall mannen min sin teori.

Blir så sliten av det, også etter å ha ligget. Gir liksom ingen mening..

Så nei, du er ikke alene: )

Leste om det senest idag fordi jeg er litt fortvilet over det. Der sto at det værste man kan gjøre er å sitte i skredderstilling, noe jeg gjør hver kveld foran TV, så nå er det slutt på det.

Lykke til

Klem

Skrevet

hei jeg har det også slik og jeg er i uke 38, har hatt det slik noen dager, pleier å hjelpe å gå en liten tur i terrenget, men absolutt ikke på vei eller asfalt, derfor så kjører jeg nå til steder der jeg kan gå i terrenget. =).....

Skrevet

Der er nok bekkenet som flytter litt på seg. Jeg var ikke plaga med bekkenløsning, men kjente litt på slutten -slik dere beskriver. Lykke til med fødsler -gled dere!!!

Skrevet

Det sto forresten også at man ikke skulle sitte med kryssede ben...

Hjelper også meg å gå steder hvor det ikke er så hardt underlag.

: )

Skrevet

Luna - hvor fant du info om dette? Noen link? Takk for tips i alle fall :-) Har det på akkurat den måten du beskriver!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...