gordingoingslim Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Flere her som er litt nummen i benet..? jeg er nummen i høyre benet og det er så ubehagelig..er det normalt? og har det noe med graviditeten å gjøre?
Sweet Georgia Brown Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Jag har det också så. Väldigt obehagligt, har varit till lege och fått besked om att det antagligen är en nerv i kläm som man kan få besvär med när man ökar i vikt. Var visst vanligt fenomen bland lite äldre män.. :S Men det är kjipt, blir helt stiv i muskelen om jag brker benet för mycket. Ont och obehagligt, men inte mycket att göra åt. Ska till fysio på torsdag, ska fråga då. Kiropraktor hade i alla fall inget att säga om det.
Sweet Georgia Brown Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Glömde säga att jag haft det sån sen jul, tror jag, men att det blivit värre eftervart.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Å ja da Hele låret er dovnet bort og har vel knapt kjent noe til det de siste 3 månedene Hehe... I begynnelsen var det kjempevondt å ligge på venste siden fordi låret bare prikket og dovnet bort med en gang. Nå er det mindre vondt, men har lite følelse i låret fortsatt. Er nok bare noe som klemmer på ja. Men har som sagt blitt litt bedre etter at magen har vokst for min del
MathildeC Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 Det er sikkert et helt vanlig symptom, men husk å sjekk med legen. Jeg VET dette virker som skremselspropaganda men det var en bekjent fra hjemstedet mitt som fikk blodpropp i benet da hun var gravid og faktisk døde. Helt forferdelig. Hun hadde gått til legen og klaget over nummenhet over lengre tid. Som sagt, unnskyld hvis jeg svartmaler, jeg er HELT SIKKER på at det er 100% fint med dere som har dette, men vær så snill og nevn det for legen i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå