Yo&La+spire Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Vanligvis, når eg får mensen, så har eg ganske/veldig vondt i magen og litt bak i korsryggen. Idag er eg 4+3 uker på vei og alt er selvfølgelig snudd på hodet. Eg har hatt blødninger 3 av de dagene eg skulle hatt mensen (venter på svar fra legen om det er sa eller ikke:( Eg har ikke hatt noen magesmerter, men endel murringer/stikninger (helt greit, men ubehagelig dersom eg går med stramme bukser), men korsryggen er helt fryktelig! Eg kan ikke sitte lenge i ro for da får eg så vondt...Og sitte i ro gjør eg jo endel, iallefall mer enn 20 min av gangen! Idag har det tatt helt av! Noen som har opplevd dette? Når gav det seg? Gjorde dere noe spesielt for å få det bedre?
second_time Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 I mitt første svangerskap var jeg "bare kvalm" de første tre måneden. Dette svangerskapet "feiler" det meste meg Jeg også har vondt i korsryggen og legger på ertepose fra fryseren hver kveld. Det hjelper mot smertene. Av og til er det så vondt at det er håpløst å få sove. Jeg har hatt vondt i korsryggen siden jeg ble gravid. Er nå 12 uker på vei. Lykke til videre :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå