Mammas lille venn heter Liam Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Hadde siste mens 20 mars, så jeg (fosteret) burde være ca 4 uker. Sist søndag fikk jeg brun blødning, ikke mye. Fortsatte på mandag, rant nedover bena mine. Bekymret dro jeg til gynekolog. Fikk innvendig UL hvor han kunne konstatere hel plommesekk, intakt graviditet. Dog kunne jeg ikke se fosteret eller noe hjerte som slo. Han mente jeg bare var 2-3 uker gravid og at jeg da ikke kunne se det. Har fortsatt med brune blødninger (sånn som ved mensslutt). Ikke kommet noen klumper eller slim. Trenger heller ikke bruke bind, bare innlegg. Er bekymret for om jeg har hatt en MA. Var hos legen på torsdag for å måle hcg. Det lå nå på 21099, så det er jo relativt høyt. Skal måle igjen imorgen for å se om det er på vei ned eller opp. Får ikke svar på det før på onsdag tror jeg. Holder på å bli gal, orker ikke å tenke på at det kanskje er dødt der inne. Noen med lignende erfaringer? Hvor det også har gått bra?
Yo&La+spire Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Kjenner følelsen:( Har blødd i 3 dager (torsdag,fredag, lørdag) Veldig lite (på papiret) og ingen smerter, men litt klumper....Er livredd ja! Har tatt en blodprøve og må tilbake på tirsdag for å ta en ny....Da er eg nesten 5 uker på vei...Leser meg helt gal på alle disse "eg har blødd og det gikk bra" - trådene, men klumpene bekymrer meg...Er det mulig å ha en sa (eller ma i uke 4?!) uten noe smerter eller mye blod? Vel, ikke mye hjelp i dette for deg, men du er ikke alene iallefall...
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2009 Tror jo sansynligheten er størst for MA når en ikke har hatt store smerter og blødninger. Jeg blør jo ikke som ved normal mens. Er ikke lett dette her, og skjønner at du heller ikke har det noe bra for tiden. Men er samtidig litt godt å vite at det er andre som leser seg like i villrede som meg.
Yo&La+spire Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Eg har sett for meg at MA ikke skjer så tidlig eg da, men kansje eg tar feil...Eg håper bare at blødingene er kroppen som ikke helt har skjønt at eg ikke skulle ha mensen likevel. Har ikke vert noe siden i går morges, så håper det har stoppet nå... Uff, synes det er så fryktelig lenge å vente eg....tok blodprøve hos fastlegen, så da tar det jo ekstra tid...men håper på et endelig svar på fredag. Har du noen symptomer da? Eg har masse, så driver selvfølgelig å kjenner på det...har eg mer eller mindre symptomer idag? Hvor blir det av stikningene i magen? Er eg gravidkvalm eller bare egharspistformyekakekvalm? Blir helt sprø av dette....
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2009 Målte hcg på nytt idag. Jobber på sykehuset, så fikk svaret før jeg dro fra vakt. Det hadde steget fra 21099 til 36436. Det vil jo si at jeg fremdeles er gravid. MEN jeg vet jo ikke hvor lang tid det tar før det synker om jeg evt har en MA. Får nok ikke svar fra legen før til onsdag for å høre hva han sier/vil gjøre videre. Har fremdeles brune blødninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå