Gå til innhold

Noen som har Phil and teds (sport)??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er du fornøyd med den?

Pluss og minus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Phil and teds søskenvogn....

Skrevet

Vi har den og er veldig fornøyd. Jeg har to jenter som det er 18 mnd mellom og den er veldig praktisk når eldstejenta er hjemme fra barnehagen.Hun er hjemme 2 dager i uken. Synes den er genial siden den er som en helt vanlig vogn, ikke bred som en tvillingvogn.

Veldig lett å legge sammen og blir veldig flat sammenslått så den er enkel å ta med på tur. Har ikke brukt den slik at de sitter etter hverandre enda, siden minstejenta er bare 2 mnd. Har bare brukt det ekstra setet til å sette oppå liggeinnsatsen.

Synes bremsen på den er veldig tung.

Ellers er vi veldig fornøyd med den. :)

Skrevet

Genial vogn!

Er veldig fornøyd jeg! Har den til mine to gutter på 5 mnd og 2 år. Har kjøpt bilstoladapter til den også da vi har et stykke å gå til og fra bilen. Eldstemann er flink til å gå selv, men er været dårlig eller vi har liten tid så sitter han og på. Er plass til begge barna med bilstolen på også :)

2-åringen sover ennå en lur på dagen så det er vel den eneste gangen jeg kunne ha tenkt meg en dobbel-vogn. Men nå er han ganske så fleksibel på når han har denne luren så for oss så er ikke dette noe stort problem.

Synes det er veldig greit at vognen er smal. Er ikke alltid jeg har begge guttene med og da eldstemann liker å gå selv så er det greit å ha en vogn som er liten og nett, men samtidig plass til han når beina blir trette.

Skrevet

Takker for svar, tenker på å kjøpe en slik vogn. Tror jeg må gjøre det =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...