Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Ikke akkurat det beste å få dilla på nei. Spist sjokolade 3 dager på rad nå, og har så DÅRLIG samvittighet . Er i uke 22 nå og har vel gått opp ca 3/4 kg. Skal holde meg unna sjokolade i ukedagene, men i helgen går jeg alltid på en smell he he.. Flere som har det sånn?
Gjest Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Hehe, kjenner meg igjen. Klarte meg uten søtt og usunt fra mandag til i går kveld, men da ropte virkelig melkesjokoladen på meg. Plutsleig var halve plata borte, hjelp. God var den selvfølgelig, men frukt og bær er LIKE godt, så jeg får prøve å bli litt sterkere til neste helg. Da blir det kun jordbær og vannmelon, null innkjøp av sjokolade!
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2009 Ja det beste er å ikke ha noe i skapet i det hele tatt. Tror det er sånn jeg må gjøre det framover også he he...
bebis *aug09*juni12* Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 mmm.. er sjoko-man fra før av.. og ikke blitt noe bedre nå men prøver å holde meg til bare helgene, så får det heller gå den veien det går.. hehe. er 25 uker på vei og lagt på meg 6 kg eller noe..
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 Sjokolade har alltid vært min store svakhet ¨når det gjelder godteri.... mistet lysten på søtt fra jeg ble gravid frem til de siste ukene...er 17+5 nå og lysten er tilbake den!!!!!! Prøver og la være men det blir litt sjokolade.....
Johan Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Jeg hadde det også sånn at jeg overhode ikke hadde lyst på søtt de første 4 mnd. Men så kom det plutselig tilbake for fullt gitt. Prøver å holde det bare til helgene, for jeg har funnet ut at det er begrenset hvor mye jeg greier å spise i slengen. Litt sjokolade er jo lov av og til da...
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. mai 2009 He he, Godt det er flere her inne.. Ja vi får unne oss litt sjokolade i helgene. Det fortjener vi...... Problemet mitt er at jeg kjøper alt for stor sjokolade, og klarer ikke å gi meg før alt er spist ). Får kjøpe meg en mindre sjokolade til helgen. Heia for selvbeherskelsen.. he he.. Ha en god dag jenter )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå