Gå til innhold

Noen med gode råd til meg her???

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal ut å reise snart, jeg er livredd

gleder meg til å reise med familien min men er så redd for å fly, bli syk ikke minst at mine barn eller mann skal bli syk.

har sikklig angst for dette.

hav skal jeg gjøre skal være i syden en heil uke.

norn tips????

vær så snill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du snart skal reise så er det vel ikke nok tid til å få behandling for angsten. Men hva med å gå til legen og få beroligende? Det kan kanskje ta vekk den verste angsten.

Ellers må du prøve å tenke at det går bra. Det går bra det går bra :) For det gjør det! Det er farligere å kjøre bil!

Lykke til!

Skrevet

Takk,

jeg går til psykolog så han hjelper mye men kjenner at nå er det ikke lenge igjen så nå er jeg sikklig redd.

satt å planla ting vi skal gjøre i dag ting jeg har lyst til men samtidig vil jeg tenk om osv.

kjenner frykten blir større og større , de gikk bra de 2 siate turene til syden så da skal jo dette kunne gå bra også.

veit at tvangshandlingene kommer også men jeg klarer ikke å styre det.

Det skal gå bra må bare banke det inn i skalen først.

Takk for gode ord det hjalp.

Skrevet

Tankefelt terapi. Fjerner ALL angst. Var selv redd for å fly. Kos deg! Alt vil gå bra!!!!!!!!!

Skrevet

Det heter SKIKKELIG, ikke sikklig!!! Med mindre du lider av å sikle i tide og utide.

Skrevet

sorry beklager at jeg kan gjøre en slik skrivefeil, beklager skal aldri gjenta seg.

idiot

Idiot

IDIOT

her skriver folk som sliter så må du punktere skrivefeila, er det mulig, godt du er perfekt da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...