Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Heisann, jeg er en jente som har vært uheldig å hatt spontanabort 2 ganger....

Og har hatt en pause med å prøve å bli gravid igjen, men begynte å prøve i slutten av februar, og ikke blitt gravid enda.. jeg tror det har mye å gjøre med det at jeg tenker veldig mye på det å bli gravid, og det at det å få et barn er et veldig stort ønske for meg, også har jeg selvfølgelig mange venninner som har fått en og to unger,

i og med at jeg tenker mye på det så blir det en slags stress for kroppen min... Det er veldig vanskelig å la være å tenke på det, men jeg håper noen som evt. kjenner noen eller har vært i samme situasjon kan gi meg noen råd eller tips på hva jeg kan gjøre osv...

 

 

håper på svar...

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prov a roe ned, stress kan ha motsatt virkning. Burde prove uten telle dager og leite etter el. Hvis du er stabil sa kan du ha sex rundt 14. dagen etter mens. Og ikke la deg rive med av alle stresserne her pa bim. Ikke leite etter symptomer for evt mens uteblir. Vet det ikke er sa lett, men prov. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...