Gå til innhold

Noen som vet om kæmma, store og lillesøster har født...


Snuppa & llillebror

Anbefalte innlegg

...hadde litt rier på fredagskvelden, og etterpå har jeg ikke hørt noe..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

jeg hadde kynnere i hele natt, men ikke noe vondt, tenkte at nå er det noe på gang, men idag, ikke noe.. bare litt kvalm og føler meg tung i kroppen, rart det der.. jeg har termin den 18 mai, men lill-jenta kan gjerne få komme nå!.. jeg er klar!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Dessverre skjedde det ikke noe mere - riene roet seg utpå natta og siden har de bare vært sporadisk tilstede. Ligget hele helga og vært helt utslitt og med litt lite liv, men idag er det bedre. Kanksje det er ekte vare neste gang - lillesøster er ei ertekrok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så kjedelig da... Var sikker på du hadde født jeg nå! Akkurat nå er jeg mest klar for å "vente" til etter den 17.jeg da... Har en sånn rar følelse at jeg kommer til å få på termindato, vet ikke hvorfor men...

 

Hvor skal du føde da? Jeg skal i Fredrikstad.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kan godt vente til etter 17.mai nå, vil være med og feire sammen med storesøstra ;) Svigerinna mi er overbevist om at jeg føder en onsdag, så hun tror det blir i morgen eller neste onsdag :)

 

Jeg skal føde på Ahus jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det jeg tenker og....at jeg vil ut å delta i 17. mai sammen med 2åringen vår! Også vil jeg jofor babyens skyld heller ikke føde PÅ 17.mai!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...