Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så fæl til å heve stemmen veldig hvis jeg blir redd / nervøs. I dag gikk vi tur sammen med noen venner, og sønnen min gikk plutselig så nær vannkanten. Og jeg snakker til han og høres kjempesint ut (jeg hører det selv) og så er jeg egentlig bare nervøs for at han skal falle i sjøen. Det blir heller ikke bedre av at jeg blir nervøs i situasjoner der andre ikke blir det... Jeg har så lyst til å slutte med dette... Ugh! Drømmer om å bli en avbalansert og rolig mamma...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff sånn er jeg også! :( Jeg vil også være avbalansert å sånn.. Men jeg blir "sint" når jeg blir redd og nervøs, og da snakker jeg høyt og "hardt" til den det skulle gjelde, desverre.

Så jeg har desverre ingen råd til deg, men du er i allefall ikke alene om det! :)

Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta
Skrevet

Huff, jeg kan godt skjønne at du ikke føler det noe godt. Når det kommer sånne episoder får du bare prøve å bite tennene sammen og puste dypt og rilig før du sier noe! :-)

Husker at pappa også kunne være sånn når vi var små. Hvis han bl redd for at vi skulle falle i vannet eller noe annet, kunne han brøletil uten at hun egentlig var sinna!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...