hysterika Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Er så fæl til å heve stemmen veldig hvis jeg blir redd / nervøs. I dag gikk vi tur sammen med noen venner, og sønnen min gikk plutselig så nær vannkanten. Og jeg snakker til han og høres kjempesint ut (jeg hører det selv) og så er jeg egentlig bare nervøs for at han skal falle i sjøen. Det blir heller ikke bedre av at jeg blir nervøs i situasjoner der andre ikke blir det... Jeg har så lyst til å slutte med dette... Ugh! Drømmer om å bli en avbalansert og rolig mamma...
MammaMia123 Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Huff sånn er jeg også! Jeg vil også være avbalansert å sånn.. Men jeg blir "sint" når jeg blir redd og nervøs, og da snakker jeg høyt og "hardt" til den det skulle gjelde, desverre. Så jeg har desverre ingen råd til deg, men du er i allefall ikke alene om det!
Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Huff, jeg kan godt skjønne at du ikke føler det noe godt. Når det kommer sånne episoder får du bare prøve å bite tennene sammen og puste dypt og rilig før du sier noe! :-) Husker at pappa også kunne være sånn når vi var små. Hvis han bl redd for at vi skulle falle i vannet eller noe annet, kunne han brøletil uten at hun egentlig var sinna!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå