*Mammalykke* Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Er jeg den eneste som håper på at graviditetsmagen lar vente på seg? Jeg trener og spiser sunt, så klart for min egen ob babyen sin del, men også med tanke på magen og kroppen min. Er i uke 16 nå med nr to og magen har ikke kommet enda. Det er jeg glad for! Missforstå meg rett, jeg gleder meg til babyen kommer og er kjempe glad for at jeg er gravid. Tar så klart hensyn til babyen og setter dens helse forran alt. men er det bare meg som tenker slik? Ser så mange her som sier at de ønsker at magen skal komme med en gang.... Får nesten litt dårlig samvittighet
awenka84 Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 du må ikke ha dårlig samvittighet. hva du ønker eller ikke ønske har vel ikke så mye å si for hvor fort en skikkelig babymage kommer? nå mener jeg bare ikke bare ekstra kilo.
Gjest Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Du er nok ikke den eneste som tenker sånn. Jeg har fått mage sent i begge sv.skap, og er rimelig glad for det. Selvfølgelig er det deilig, fantastisk, utrolig å kjenne liv, små deilige spark - men hadde klart meg uten magen ja. Den er jo bare i veien!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Nei, jeg tenker på samme måte. Jeg er ikke den som ønsker en gravidmage. Er 18+1, førstegangsgravid og enda ikke fått noen synlig gravidmage, og er glad for det, for jeg vet at den kommer alltids. Og jeg er ganske lita, så jeg vil helst ikke ha så stor mage. Men jeg er lykkelig over å være gravid og synes det er kjempedeilig. Begynte å tenke på at det kommer til å bli trist å ikke ha noe liv i magen lenger, men i stedet får man en baby som man skal kose seg med
snuffe Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 Har ikke akkurat noe behov for å gå og være sprenggravid, det blir jeg sikkert tidsnok lei av. På den annen side ser jeg bare skikkelig feit ut akkurat nå, så det kunne i grunn være ok at det ble såpass synlig at folk tør å spørre, hehe. =)
Candy girrrl Skrevet 10. mai 2009 #6 Skrevet 10. mai 2009 Enig. Kunne jeg gått gjennom svangerskapet uten kul, ja takk! Er ikke av den typen som sitter å ser drømmende ned på magen og synger sanger hehe.. Ikke det. Er like glad i babyen som alle andre og synst det er stas med spark og ultralydbilder. Men vil aldri føle meg komfortabel og sexy med gravidmage selv om min mann mener jeg ser fantastisk ut som gravid.
Candy girrrl Skrevet 10. mai 2009 #7 Skrevet 10. mai 2009 Enig. Kunne jeg gått gjennom svangerskapet uten kul, ja takk! Er ikke av den typen som sitter å ser drømmende ned på magen og synger sanger hehe.. Ikke det. Er like glad i babyen som alle andre og synst det er stas med spark og ultralydbilder. Men vil aldri føle meg komfortabel og sexy med gravidmage selv om min mann mener jeg ser fantastisk ut som gravid.
*Mammalykke* Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 10. mai 2009 Det er bra dere er enig! Jeg har faktisk ikke sagt venner og bekjente at jeg er gravid enda heller. Bare til den nærmeste familien. Innbiller meg at svangerskapet virker lengre hvis alle plutselig vet at jeg er gravid. Da blir jeg liksom litt ekstra gravid på en måte. Tenk hvis jeg kunne holdt det hemmelig til jeg var 5 måneder på vei! Da hadde jeg jo bare vært gravid i 4 måneder! Merkelig tankegang jeg vet. Jeg har ikke lyst til å bli tatt ekstra hensyn til heller. Som om ikke jeg kan bære noe selv, eller henge opp ting, eller at jeg MÅ sitte i den beste stolen i rommet. Hehe.Det er jo bare omtanke men jeg er jo ikke syk!
Candy girrrl Skrevet 10. mai 2009 #9 Skrevet 10. mai 2009 Ja den fikse ideen har jeg og. Sa det i uke 24 forrige gang. Er nå i uke 21 og vi har ikke offentliggjort det ennå. Men merker det er litt mer pes å skjule det nå siden det er nummer fire. Så må vel si det før noen kommer i forkjøpet ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå