MamaLady Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Jeg er så usikker.. Noen sier jeg skal trene som før så vil kroppen si ifra. Mens andre sier jeg skal trene 75%, passe på å ikke bli for varm. Hva skal jeg gjøre?! Samtidig er jeg så redd for å SA, har aldri vært gravid før så jeg har veldig så liten kunnskap om dette i det hele tatt...
Lacey*har fått erta Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Hei! Jeg er ikke lege eller har noe medisinsk jeg kan slå i bordet for deg. Men jeg er danser, og vet litt om trening Er du aktiv fra før, så kan du beholde samme aktivitetsnivået du har hatt før, MEN ikke push deg over den grensen du er vant med. Jeg tror tingen er at man ikke skal ta i ENDA mer enn det du er vant med fra før. Husk at langrennsjentene går skirenn under 1 trimester, men de er vant med denne treningsintensiteten. Jeg sier ikke at dette er en fasit på hva du skal gjøre, jeg ville nok rådført meg med en lege/jordmor først. Men det er ingen grunn til å skulle sette seg på baken i alle fall
MamaLady Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2009 Takk!! Nei jeg trener styrke men kondisjonstimene prøver jeg heller å ta en tur i skogen, enn spinningstimene kl 630 på morgenen. Men så har jeg hørt at frøet ikke justerer varmen selv og derfor skal man være forsiktig med å gispe etter pusten. Bare trene kondisjon opptil 75%.. Vanskelig å finne en middelvei.... men lege eller jordmor skal kunne svare på det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå