Gå til innhold

Hvordan er utfloden deres ??


Anbefalte innlegg

Skrevet

I uke 20 ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det er greit at jeg svarer selv om jeg er i uke 28.

Men utfloden min har vært lik hele tiden.

 

Den er sånn hvit lotion aktig og innimellom blank.Men det er mye der syntes jeg!

Skrevet

Har det vel på samme måte jeg, føler det er veldig mye.. Når jeg har vært på do å tørker meg kommer det en del på papiret.

Skrevet

Samme her. Og det er MYE (i forhold til hva jeg er vant med)

Skrevet

Samme her. litt tjukkere enn vanlig og mye mer enn det som er normalt for meg.

Skrevet

Men husk jenter, dette er helt normalt i svangerskapet;)

Skrevet

mer enn vanlig og mer hvitaktig enn vanlig. Av og til er den gul og seig som snørr. Men som oftes melkehvit og lotionaktig.

Skrevet

Jeg er i uke 11+3 å er veldig plaget med utflod. Litt gulaktig noen ganger bare helt plankt.. Er jo så ille at jeg går med innlegg ;P Var plaget med det sist jeg gikk gravid også. Litt sånn lotion aktig..

Skrevet

Samme her..mye utflod..hvit,seigaktig. Skifter truse ganske ofte for å si det sånn.. klarer ikke gå med innlegg..da klør det mye mer i tillegg. Har alltid slitt med mye utflod....men nå er det verre enn til vanlig ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...