Mamma_til_isabella Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Håper det er greit at jeg svarer selv om jeg er i uke 28. Men utfloden min har vært lik hele tiden. Den er sånn hvit lotion aktig og innimellom blank.Men det er mye der syntes jeg!
Bassen&Spira <3 Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2009 Har det vel på samme måte jeg, føler det er veldig mye.. Når jeg har vært på do å tørker meg kommer det en del på papiret.
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Samme her. Og det er MYE (i forhold til hva jeg er vant med)
AussieAnette Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 Samme her. litt tjukkere enn vanlig og mye mer enn det som er normalt for meg.
Mamma_til_isabella Skrevet 10. mai 2009 #6 Skrevet 10. mai 2009 Men husk jenter, dette er helt normalt i svangerskapet;)
nesten30 Skrevet 10. mai 2009 #7 Skrevet 10. mai 2009 mer enn vanlig og mer hvitaktig enn vanlig. Av og til er den gul og seig som snørr. Men som oftes melkehvit og lotionaktig.
Maya&Leah*har født* Skrevet 11. mai 2009 #8 Skrevet 11. mai 2009 Jeg er i uke 11+3 å er veldig plaget med utflod. Litt gulaktig noen ganger bare helt plankt.. Er jo så ille at jeg går med innlegg ;P Var plaget med det sist jeg gikk gravid også. Litt sånn lotion aktig..
Tyren78-09+12 Skrevet 11. mai 2009 #9 Skrevet 11. mai 2009 Samme her..mye utflod..hvit,seigaktig. Skifter truse ganske ofte for å si det sånn.. klarer ikke gå med innlegg..da klør det mye mer i tillegg. Har alltid slitt med mye utflod....men nå er det verre enn til vanlig ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå