Gå til innhold

Dere med trampoline...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke regler har dere ifht hopping på trampolina?

Klarer ungene å forholde seg til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regler er:

Bare en hoppe på trampolina av gangen og ikke sko på..

Nå er jenta mi 3 år, og det går stort sett greit, men man må jo følge med!

Har lest at det også er mange skader når ungene hopper og prøver å ta salto, det vil jeg heller ikke skal være lov, men ungene har ikke prøvd på det ennå da.. :o)

Skrevet

Max 3 i gangen, ikke lov å ha leker osv med opp, ingen salto. Brukes stort sett av guttunger i alderen 7-10 år.

Skrevet

Vår jente er også 3år og da begrenser det seg i grunn selv med salto osv....:) Det jeg synes er vanskelig er når hele nabolaget skal være med å hoppe. Føler vi må stå oppå dem og passe på hele tiden, hvis ikke følger de ikke reglene (den med å hoppe en og en spesielt). Vi er alltid i nærheten, men står ikke og overvåker dem hele tiden...

HI

Skrevet

Ingen regler annet enn at de ikke får hoppe mange på en gang, hvertfall ikke store og små.

Skrevet

Står du og passer på og følger med dem da, eller lar du dem hoppe alene?

Er virkelig en uerfaren trampoline-mamma merker jeg...:P

HI

Skrevet

Lar de hoppe alene, uten sikkerhetsnett

Men var skikkelig nervøs første mnd etter at vi kjøpte den. Men barna mine er 6 og 8 år da.

Skrevet

Hvorfor i all verden har dere ikke sikekrhetsnett?

Skrevet

Jeg tror nesten jeg ville vært med redd for de eldre barna enn for de yngre. Jenta mi på 3år klarer ikke hoppe så veldig høyt enda, så da innbiller jeg meg hvertfall at skadene begrenser seg litt selv...

Er nok litt hysterisk ang dette jeg da, men det skyldes min svigerinne som jobber på intensiven og har sett mange stygge trampolineskader..

HI

Skrevet

For da hadde jeg bekymret meg for at de hadde hektet seg fast og blitt kvalt istedenfor.

Og 8 åringen kunne ikke hengt på kanten og drevet med 'turnøvelsene' sine som hun liker.

Skrevet

Hyteri ass. Før hadde omtrent ingen nett. Nå er man uansvarlig og dårlig forelder om man ikke har det. Blir så oppgitt jeg. Og visst barna mine kun fikk hoppe en og en,da ser jeg rett og slett ikke vitsen med trampoline. Skal de ikke ha det moro sammen da?

Skrevet

Så det er hysteri med nett? Mener dere å si at det er flere skader MED nett enn uten?!?

Skrevet

Sier ikke at det ER hysteri med nett,men jeg synes det er forbanna unødvendig å hakke og rakke ned på de som ikke har nett. Jeg har nett,men ser ikke ned på noen om de ikke har nett,og jeg lar sønnen min hoppe om han er hos noen uten nett. Jeg kan ikke flakse rundt å beskytte han hele livet.

Skrevet

Ikke sko,

ingen harde gjenstander på trampolina,

maks 4 stykker, men det hender den glipper....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...