bagera82 Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Jeg var på ul på en privatklinikk på fredag, til tross for at jeg etter mine utregninger kun har 6 fulgåtte uker bak meg. Ble litt fristet av en vennine som nettopp hadde vært selv for å konstatere hvor langt hun var på vei. Legen konstaterte at det ikke var noen fosterlyd og at jeg kun var 4-5 uker på vei. Hun sa at det var mange som opplede dette. Men jeg er kjempesikker på at jeg er i min 7 uke nå ( det har jo tross alt noe med mensen, EL og ikke minst når man har hatt sex å gjøre) Så jeg er ganske bombe sikker. Legen sa ikke stort mer, annet at jeg skulle komme tilbake om 1 uke og at jeg ikke måtte stresse... lettere sagt enn gjort.. Jeg er kjempe bekymret, har alle mulige tanker i hodet.. har det sluttet å utvikle seg etter 4 uker, tar hun feil av hvor langt jeg er på vei? hvorfor hørte hun ikke fosterlyd osv.. Er det noen som har opplevd lignende? Blir så glad hvis noen har noen oppklarende svar til meg Prøver å holde meg rolig frem til fredag...
Mikkemafian Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Det er veldig mange som opplever å bli satt tilbake som faktisk er bombesikre på eggløsning og dato for positiv graviditetstest. Så det er som legen sier, du kan virke kortere på vei selv om du er sikker. De vokser i rykk og napp disse små. Jeg har vært på 2 ultralyder der termindatoen varierte med 5 dager i løpet av 3 uker... Så ikke grav deg ned.. Vi satser på at alt er bra og at hjertet banker på fredag!!
bagera82 Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2009 Takk for svar Har foreløpig greid å holde meg litt rolig. angrer veldig på at jeg dro på for tidlig UL. I tillegg har jeg bursdag i morgen, så dette skulle jo være en "glad" uke. Satser på at jeg hører hjertelyd på fredag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå