Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fordeler/ ulemper??? Ryggen kan legges helt ned, eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryggen kan ikke legges helt ned, men mini her sover veldig godt i den likevel. Barnet sitter med ryggen vendt mot deg, eneste ulempen, men det er titteluke på skjermen, så man klarer å følge med. Det er gummihjul på den, men ikke luftfyllt. Jeg synes dette er en veldig ok vogn, men jeg har kun erfaring med emmaljunga (og carena easy).

Skrevet

Solid og god turtrille! God kvalitet, og funker egentlig på alt slags underlag. Har brukt den mye inn og ut av buss, og det går også bra. Vi kjøpte vår brukt og har brukt den nesten hver dag i to år, og vogna triller fortsatt:) Den har nesten full liggestilling, men dattra mi har sovet veldig god i den. Enkel å legge sammen. Er kanskje tyngre enn endel andre triller, men holder lenge.

Skrevet

Ryggen kan ikke legges helt ned, men den kan legges ganske langt bak. Gutten min sover veldig godt i den.

Ble veldig positivt overrasket over denne vognen. Kjøpte den for å ha den nå på slutte av vognperioden hvor vi bare ville ha en helt enkel og liten vogn, som han også kunne sove i ved behov. Trodde ikke den skulle være så god som den er =)

HJulene er i gummi, men i litt myk gummi ikke sånn hard plast. Synest de er veldig gode å trille, kan faktisk nesten måle seg med lufthjul. Dempingen er også veldig bra, har gått på skogsveier og litt brede stier med den og det rister litt men den kommer seg overraskende godt fram.

Sittestillingen er veldig rett og god, og gutten sitter veldig godt i den. Og i motsetning til de fleste andre triller av denne typen som jeg har prøvd så sparker jeg ikke i stangen bak på denne.

Synes den virker lettere enn vekten tilsier.

Minus er at handlekurven er litt liten, og at den faller lett av. Vi fikset imidlertid problemet med at den falt lett av ved å vri litt på stangen som skulle inn i hullet på understellet (vanskelig å forklare bra =)) og de tvar gjort på 5 min.

Så når ikke kalesjen så langt fram, det kan være ett problem med ved sol og regn. Har bestilt en solskjerm fra teutonia som skal hjelpe, har hørt at den passer bra og løser problemene =)

Alt i alt en super vogn som anbefales på det varmeste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...