Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 jeg hater slike spørsmål selv, for folk må finne ut av slike ting selv, men jeg lurer virkelig! det er vel ikke skaldelig å rocke med rockering når man ikke har mage enda, tror dere? Flere som rocker?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Du skal IKKE bruke rockering når du er gravid. Hvis du googler det så finner du masse info.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Jo, det er visst skadelig. Ikke gjør det. Husker det var mye snakk om det da de rockeringene med vekter i kom på markedet.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Du skal ikke bruke rokkeringen nei. Har du lest det som fulgte med av info? For der står det at i begynnelsen så skal man ikke bruke den mer enn 3 min. engang. Den kan forårsake innvendige skader og ribbensbrudd. Så da sier det seg vel egentlig selv.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 Hi her jeg kjøpte bare en vanlig barnerockering fra en lekebutikk, orka ikke å kjøpe en dyr en:) de er jo lette som fjær, men kanskje uheldig å bruke likevel..?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #6 Skrevet 10. mai 2009 Hehe jeg trodde du mente sånn treningsring jeg. Men de vanlige har jeg ikke peil på! Så der vil jeg ikke si noe selv om de er lette som fjær. Siste anonym.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå