Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Skal klippe og farge/stripe håret mitt til uka. Har kort hår, og skal klippe det kort i nakken og lang pannelugg (sånn som er in nå..) Har det ganske mørkt nå, og vil ha det noe lysere, med noen kule striper.. Noen forslag til hva som er fint og kult nå til sommeren? Kan gjerne være litt "spacet"
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Aldri spør en frisør. De ser aldri ut på håret selv. De gjør alltid alt for mye.....
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Jeg synes mange frisører er kule på håret jeg da Men, folk er jo forskjellige! Nå er jeg litt eksperimentell i hårveien jeg da.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 Du kan jo kanskje få noen svar her... www.salongen.blogg.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå