Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå i Dannmark igjen, skal ha egguttak i morgen, spent !!!

Har prøvd mye rart i tidligere forsøk uten hell (bare naturlige sunne ting altså :)). Denne gang ble jeg tipset om og prøve Acai bær. Har fått sykt mye energi, så dette har jeg fått troen på.... Det er jo så mye antioksidanter i disse super bærene, så "noe" må det jo ha for seg, Kansje blir det en liten superbaby denne gang :)).

Anbefaler ihverfall alle som trenger et ekstar energi"kik" og prøve.

Ønsker alle andre som skal ut i ilden i uke 20 lykke til!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ja, det er jeg også spent på....( Om Acai bærene har hjulpet deg) Jeg ble nyssgjerrig på Acai bærene da jeg leste innlegget ditt så jeg har nå bestilt en boks av dem....

Jeg skal igang med 2. ICSI forsøk siste uka i juni. 20. mai går jeg igang med nesespray.

Skrevet

Hmm, har aldri hørt om dette før jeg så dette innlegget, men nå har jeg bestilt og gleder meg til å få masse energi:-)

Håper bærene gjør susen, jenter!

Skrevet

Hei, hei! Det var rask levering! Bestilte Acai bærene på søndag, lå i postkassen i dag, tirsdag... Har tatt første dosen i dag. Blir spennende å se om jeg får økt energi.

Poten, hvordan gikk egguttaket, mange fine egg?

Skrevet

Heisann Hege72

Jeg fikk ut 2 fine egg, som jeg nå skal få satt inn kl 1345 :). Hadde forventet og få ut 3 eller fire, men men jeg er fornøyd så lenge det er gode egg!!

Jøss det var rask levering, jeg kjøpte mine superbær på naturbutikken i byen. Leste litt rundt og fant ut at den første pakka jeg kjøpte var god, men ikke den beste. Fant ut at det var viktig og se på innhold så nå har jeg kjøpt noe som heter Acai-max og har ingen tilsetningsstoffer men er 100 % Açai-ekstrakt. Her er link hvis du er interesert og vite mer. http://www.buyhelse.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprdinfo.aspx%3fplid%3d2472&plid=2472

Ha en strålende dag! til dere alle, og litt lykke til til meg om noen timer :)))

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei, hei Poten!

Nå er jeg spent; har Acai bærene hjulpet deg!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...