Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at gutten min på snart 11 mnd lærte seg å stå skal han bare stå i senga. Selv om han tilsynelatende er stuptrøtt må han liksom bare reise seg opp. Han må også kaste smokken ned på gulvet kontinuerlig, og gråte fordi han ikke får tak i den.

Dermed klarer han ikke finne roen til å sovne og det ender i verste fall at han blir rasende og bruker enda lengre tid på å falle til ro.

Han sover i pose, men reiser seg uten problemer. Har ikke så lyst til å binde ham fast.. Kveldsrutiner og dagsoving tror jeg er som de skal. Men i kveld har vi strevd fra 18.30 og frem til nå 20.30 og han er blitt overtrøtt og rasende..

Noen som har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor du ikke vil ha pose med seler?

Her begynte vi me det da mellomste var 6 mnd. Da begynte han å snu seg på magen i senga og våknet iblant så ofte som hvert 5-10 minutt på natta. Han er nå 14 mnd og sover enda i posen med seler. Intet problem med det og har aldri protestert.

Skrevet

Jeg vet vel ikke helt hvorfor jeg ikke vil binde ham.. Syns det virker litt brutalt bare. At han må få lov å bevege seg fritt. Han liker å sove litt på siden eller flytte seg litt rundt om morgenen før han roper og vil opp.. Hvor "fast" blir bindingen?

Skrevet

Du kan regulere strikken selv. Så du kan ha det veldig stramt, løst eller midt imellom. Vi har den så løst at han kan bevege seg mye enda. Han snur seg til begge sidene, setter seg opp, og klarer faktisk å reise seg og dersom han vil. Skal sies at da står strekken i rimelig stram givakt ;p Føler ikke at jeg har tatt fra han noe frihet på noe som helst slags vis. Men så var alternativet her å være våken hele natten istedenfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...