Prinsessemamma x 2 Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Jeg kommer opprinnelig fra Lørenskog, men bor nå på Strømmen. Vi vurderer å selge huset, og flytte litt utenfor "sentrum". Ser at det er endel aktuelle hus tilsalgs på Kløfta. Men hvordan er det å bo der?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Jeg bor her nå. Et trivelig sted. Deilig å velge hvor man vil kjøre, uten at det tar lang tid. I tillegg har man jo Romerikssenteret hvor det er bittelitt utvalg Jeg er opprinnelig fra Tr.heim (Eller to timer unna med en ferje over fjorden i tillegg) og det er utrolig deilig å bo på landet - men slippe å kjøre laangt for å komme seg til Tr,heim eller Namsos. Jeg er veldig fornøyd her! Koselige folk for det meste. Erfart at gamlingene på ett sted vi bodde før ikke var så koselige - så derfor flyttet vi videre over til Borgen... ) Men, sånn sett.. Vi har bodd her i ett år og alle trives godt.
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Kløfta er nok et ok sted å bo. Blir mere og mere bebygd der også. Har ikke bodd der selv, men i Gjerdrum som er "nabo'n".
Mammma Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 jeg bor på Kløfta og har gjort det i 11 år. jeg trives veldig godt her. Veldig bra miljø her. Gode skoler(spesielt Åreppen der går eldste mann) og mange gode barnehager(mi går i Bakke og vi trives veldig godt der. For øyeblikket er dekningen for barn under 3 år ikke så bra men det kommer til å ordne seg snart siden det skal bygges en ny barnehage her som skal åpne i løpet av høsten.2 ganger i timen Det er kort vei til det meste. Jessheim har fått et stort kjøpesenter og det er bare 30 min å kjøre til Oslo. Toget til Oslo går 2 ganger i timen. Så er det kort vei til Gardermoen.
krisb Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 jeg har vokst opp der og har sagt at jeg aldri skal tilbake.... Men nå begynner jeg å lure på om jeg har litt lyst til å flytte tilbake... Vurderer lillestrøm og områdene rundt, men vil nesten si at kløfta/jessheim frister mer... Men uansett er det veldig årleit sted altså!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Syns kløfta begynner å ligne mer og mer på jessheim når det kommer til biltyveri og sånt dritt. Men det er fint der da. Samboeren kommer derfra og han sier det samme. Også er det greit med stasjonen der og greit med butikker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå