CMH Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Hvor mener dere grensen går med nettflørting? Synes dere det er greit dersom mannen/samboeren deres flørter på nett med andre jenter og da gjerne med ei de kjenner?
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Og hva definerer du som flørting?
CMH Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2009 Tjaaa, komplimenter til andre damer slik som ; " Så nydelig du er blitt" osv ;p Eller " Skulle gjerne likt å se deg i en trang militærdrakt" usj. Snakker vel litt av erfaring.
petite fleur Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Da hadde jeg blitt sur ja....(og overrasket, samboeren min er ikke av den flørtete typen).
CMH Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2009 Ja, var kanskje det jeg tenkte. Herregud. Er litt irritert her jeg sitter..
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 10. mai 2009 #6 Skrevet 10. mai 2009 Tja nå er jeg ikke så veldig sjalu av meg, men den med "skulle likt å se deg i en trang militærdrakt" synes jeg var dryg.... hadde ikke blitt fornøyd dersom mannen min hadde skrevet det (så fremt det ikke hadde vært åpenlyst for gøy da...) Synes du skulle si ifra hvor grensen går for din del. Dersom han ikke klarer å forholde seg til det er han en idiot...
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 10. mai 2009 #7 Skrevet 10. mai 2009 Det hadde jeg ikke akseptert. Men mest fordi min mann ikke gjør slikt. Så om han hadde gjort det, så vet jeg at det hadde vært noe mer enn bare flørting.
CMH Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 10. mai 2009 Ja. er kanskje litt overfølsom. Men han storflørta med ei jente da jeg var langt over termin og kunne føde når som helst. Kjempetid å flørte med andre på! Ba han slutte skrive med henne men nå driver han bare å kommenterer bilder og slikt av henne.. Vil ikke fremstå som en sjalu heks eller noe, men jeg liker det ikke og det vet han..
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 10. mai 2009 #9 Skrevet 10. mai 2009 Ja det er kanskje like viktig å tenke på.... MEN jeg synes det er for drygt det han driver med nå. Sett deg ned og prat ordentlig med han uten å være sur. Fortell han hvordan du opplever det. Da er det kanskje enklere å få han til å forstå også?
Tøysetipp Skrevet 10. mai 2009 #10 Skrevet 10. mai 2009 Jeg synes bare det er utekkelig og vitner om dårlig dømmekraft. For min del synes jeg sånt er veldig turn-off. Litt sånn sleskete. Noe annet om det er en nær venninne. Eller blir sagt på fleip. Jeg hadde ikke trodd verda hadde stått til påske, og hadde blitt flau på vegne av kjæresten min tror jeg.
CMH Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 10. mai 2009 Hehe. Ja det er litt turn-off. Og når det er sagt er det IKKE en nær venninne, for da hadde jeg brydd meg lite.
CMH Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #12 Skrevet 10. mai 2009 Det er en jente han hadde "en ting på gang med" like før han ble sammen med meg, men så ble vi sammen og de ble ikke et par selvom hun var såå forelska i han. I ettertid har han kommet med at han hadde så dårlig samvittighet ovenfor henne for at han avviste henne og hun ble lei seg osv. Og i tillegg når han flørta med henne løy han først om at hun hadde hatt psykiske probølemer, derfor følte han at han måtte gi henne komplimenter for å styrke selvtillitten hennes. Årets unnskyldning!
Tøysetipp Skrevet 10. mai 2009 #13 Skrevet 10. mai 2009 Dårlig samvittighet -> det største sprøytet jeg har hørt. Når man får seg kjæreste avslutter man forhenværende flørter. Man kan ikke få i pose og sekk selv om noen ser ut til å tro det. Hun er ikke hans ansvar. Om han fremdeles gir henne komplimenter er han med på gi henne forhåpninger. Om han virkelig bryr seg om henne, så lar han henne gå. Det vil være til hennes beste. Han tror da ikke at han er et orakel, den eneste mann satt på jord for å løfte opp nedtrykte, forelskede kvinner? Det der var tåpelig. Voks opp, mann.
CMH Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #14 Skrevet 10. mai 2009 Hehe, kanskje du skal prate med han Nei innimellom skjønner jeg meg ikke på mannfolk Av og til skjønner jeg godt de som heller foretrekker å være singel.
3b@rnsmor-30* Skrevet 10. mai 2009 #15 Skrevet 10. mai 2009 nei det liker jeg ikke. og vet han ikke liker det om jeg skulle gjort det. så vi lar være vi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå