Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Nå får jeg sikkert masse lynsj men.. Fant ut at samboeren min igjen driver å skriver med ei jente jeg har sagt jeg IKKE liker at han skriver med. Han har tidligere flørta masse med henne, sist da jeg var fødeklar og en uke på overtid ( 4 mnd siden snart) Da skrev han masse med henne hvor pen hun var og blablabla.. På nettby. Mens jeg gikk hjemme diger som en hvalross og kjempesårbar.. Fant ut ved en tilfeldighet at han hadde flørta med henne, ba han slutte med det siden jeg ikke likte det. han skulle slutte sa han, men bare et par dager senere hadde han bytta passord overalt på sine nettprofiler selv om jeg vanligvis ikke er den som snoker av ren sjalusi, bare av nysjerrighet. ( Han snoker OFTE på mine profiler av ren nysgjerrighet han og) Fant ut at han hadde fortsatt å skrive med henne selv om han hadde lovet å ikke gjøre det. Nå i senere tid har han drevet å kommentert bilder av henne og dagbokinnlegg.. Kjenner jeg blir litt irritert. Selv om det bare er uskyldig flørting.. Åååh.. Vi er ikke 14 for dere som tror det, men i 20 årene Han hater at jeg gjør det samme men så gjør han det selv og det er vel det som irriterer meg mest.. Er jeg helt på tur eller skal jeg bare la han holde på? Tror jo ikke han er utro akkurat, men er det noen han bestemmer seg for å flørte med er det jo akkurat henne. Vi diskuterte aldersforskjeller her om dagen og da nevnte han at han godt kunne vært sammen med ei som er like gammel som henne ( selv om han ikke nevnte henne da) og han har også i det siste hinta fram til at han vil flytte nærmere hjemstedet sitt som forøvrig kun er 1 time fra henne..
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Det e du som må sette grenser i forholdet deres..ellers kommer han tiø å ta et stig videre.. Utroskap begynner alltid med flørting. Sett han ned og forklar han situasjonen, hva hadde han følt og tenkt om du gjorde det samme mot han. Si oxo at om han skifter passord på sidene sine, så viser det bare at han har noe å skjule, har man noe å skjule fra samboeren sin så er det det samme som utroskap.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 er du dum? jeg mener, HALLO!! hvem F lar typen sin holde på sånn å atpå til godtar du det!!? du får gi han et ultimatum, slutt eller flytt!!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 den som ikke har noe å skjule,trenger ikke skjule noen ting....tror jeg hadde vært like mistenksom som deg...ikke sikkert at det blir utroskap utav det,men jeg syns at når man er i et forhold skal man ikke flørte med alle andre liksom,har noe med respekt for den personen som man deler seng med liksom...min mening bare...
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #6 Skrevet 10. mai 2009 Ja.. uff. Nei jeg er ikke dum faktisk! Men vurderer faktisk det å flytte ut for forholdet ha vært helt kjørt den siste tiden, og han gjør det ikke noe bedre. Blir det slutt mellom oss vet jeg garantert han kommer til å prøve seg på henne.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #7 Skrevet 10. mai 2009 høres ikke ut som om han hører så veldig mye på deg eller respekterer hva du sier... han har funnet ut at dette er nytt og spennende og hav elsker sikkert å sitte å kommentere noen som han ikke kan ha(foreløpig...) og elsker sikkert å få masse komentarer og oppmerksomhet tilbake. dette tror jeg bare fører til en ting:utroskap... nei,kast han ut,så får han bare dra til internettdana da og se hvor spennende hun også blir når hverdagen kommer. da kan han sitte der med skjegget i postkassa. Du fortjener jammen med bedre enn en som behandler deg som dritt!!!Han vil aldri stoppe å snakke med denne dama, det tviler jeg sterkt på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå