Gå til innhold

FAEN I HELVETE! Nå forlater jeg snart DIB!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er drittlei av at folk bare svarer noen. har lagt ud en haug med innlegg siden jeg ble medlem, men kan telle på en neve hvor mange svar jeg har fått. er det favorisering på gang her inne eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får sjelden svar på mine innlegg jeg også, men jeg svare på veldig mange og hjelper de jeg kan likevel selv om jeg blir litt lei innimellom at jeg ikke kan få samme hjelpen tilbake.

Skrevet

Jeg vil si det er ganske så vanskelig å vite hvem som er hvem på en anonymside......

Kanskje det er snakk om forskjeller i formuleringsevne hos de ulike anonyme som er årsaken?

Skrevet

Kan faktisk se sånn ut enkelte ganger.. jeg har selv sett gledesmld osv som har blitt lagt ut og ingen gidder å svare, så da svarer jeg jo :) Jeg har aldri tenkt over hvem jeg svarer og ikke, men må innrømme at noen virker mer oppegående enn andre.. er jo ikke alle innlegg jeg kan svare på heller da hehe om du har større barn kan jo du være på barnetmitt også ;) men der er litt mindre aktivitet :(

Skrevet

Men det er jo ingen som tvinger deg til å være her? Det kommer også an på hva du spør om, og hvilket forum du er på. Noen innlegg dukker opp gang på gang, og folk blir lei av å svare på det. Noe vet man rett og slett ikke svaret på. Men joda, det er nok litt favorisering her i tillegg. Ikke vær så sint da!

Skrevet

Tror dette er ren tilfeldighet...

Har ikke fått så mange svar på mine innlegg heller, men gidder ikke henge meg opp idet.

Skrevet

Slik er det her inne,jeg har det på samme måte.Jeg skriver noen innlegg,og endel forbigås i stillhet,men jeg vet at slik er det bare.Tenker ikke over det.Men om det er noe jeg virkelig vil ha svar på,dytter jeg det opp igjen og det pleier å hjelpe:)

Jeg svarer jo heller ikke på alle,men de jeg føler for å svare på,eller de jeg føler jeg kan svare ordentlig på:)

Skrevet

Og hva forventer du at skal skje? Skal vi innføre en lov som sier at man må svare på innlegg som ikke har fått noen svar?

Her har du jo fått mange svar! Skjønner ikke hva du klager sånn for.

Skrevet

Skjønner hva du mener... Har det sånn jeg også...

Men om du skriver noe stygt om noe eller noe,så kan jeg love deg at du får svar...

Skrevet

Sånn føler jeg det også. Jeg er ikke den som får 50 svar på en tråd. Overskriften min er vel ikke interessant nok? Syntes alle andre får så mange svar. Ikke at jeg driver å skal ha flest svar av andre. Men jeg syntes det er fint å lese flere sine meninger osv..

Men nå fikk du da et "svar" fra meg=)

Skrevet

Slutt å syt! Finn heller på noe spennende å skrive om!

Ingen som gidder å svare på kjedelige, dårlig formulerte innlegg!

Orker ikke svare på sånn "katten min spiste hundemat i dag", "kan jeg gå i svart i et bryllup", "hvor ofte vasker dere huset" og "se alt babyen min kan" innlegg! Interesserer meg midt i ræva!

Du har fått masse svar nå! Slutt å klag!

Skrevet

Men å svar på sånne "klage" innlegg må du ja...

Heheheh...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...