Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Fint me anonym knapp da.. Jeg var på do,tisset. Kledde på meg og gikk å vasket hendene.. Da jeg kom på stuen,så kjentes det ut som det kom noen EKSTRA dråper.... Normalt når man er gravid dette? Førstegangsfødene *knis*
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Åja , det er normalt under og etter graviditet. Bare husk knipeøvelsene når baby er ute :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå