Gå til innhold

kan noen se på dette bilsetet for meg og forklare?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

Det er vel det at hvis den skal stå bakovervendt må den ha støtteben under og ned til gulvet for å stå støtt. Så et bilde for noen dager siden, skal se om jeg finner det igjen.

Skrevet

hva forstår du ikke med støttebein? infoen som står der er litt feil, den gjelder 2008 modeller. nå kommer comsic comfort med integrert støttebein som gjør at man kan bruke det bakovervendt til 25 kilo. skal man ha det fremovervendt dytter man det bare opp, slik at det ikke er i veien.

det som var før, var at støttebeinet tålte bare 18 kilo. så hvis man skulle ha det bakovervendt fra 18-25 kilo, så måtte man ha det i fremsete, slik at det støttet seg til dashbordet. men det slipper man nå:)

det andre sete, var det hts izi combi?? linken virket ikke helt hos meg. men forsjeller på disse to er at hts sitt er mye mer arbeid å montere. men det sitter steinbomfast uten at man trenger bruke så mye krefter.. men, det tar lang tid å montere.

Graco sitt er lettere og montere, men man må være nøye og stramme skikkelig til, skal man ha det helt bom fast. begge to har støttebein og forankringsseler..

du ble sikkert enda mer forvirret nå..hehe

Skrevet

Vi har besafe izi combi sitt sete, og synes ikke dette er vanskelig å montere. Ikke tar det lang tid heller. Mini koser seg glugg ihjel i dette setet, og det er jo et stort pluss!

Skrevet

Hei. internetten min datt ut igår så jeg fikk ikke svart. det jeg ikke forstod med støtteben var at jeg trodde det var støtte til bena til mini og kunne ikke forstå hvordan de skulle få plass til det om stolen står bakovervendt *blond*

men har i hvertfall fått meg et sete nå. kjøpte akta graco comfort s. sitter bra og høyt slik at mini får med seg hva som skjer på utsiden;)

tusen takk for hjelpen dere;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...