Gå til innhold

gravid i 5 mnd og tar 2 paracet daglig

Anbefalte innlegg

Skrevet

for å forebygge div plager. orker ikke å gå med smerter. går bra det eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typisk ting du bør spørre om hos legen, ikke her.

Skrevet

HI her.

Jeg har jo ingen plager,derfor snakker jeg ikke med legen.

Men jeg har ikke lyst til å få plager heller,derfor begynner jeg dagen min med 2 paracet....

Skrevet

STUPID!!

Det er ikke sunt for deg el barnet...

jeg og er i 5mnd men bruker ikke smertestillende på gøy selvom, er passe nervøs om jeg må det også..

Skrevet

du er jo helt på trynet! sånn gjør man ikke!

Skrevet

Forebygge hva da? Tilfelle du får feber i løpet av dagen, eller hodepine? Dette er hittil det mest korka jeg har hørt, men den dummeste er ikke født enda, sies det..........

Skrevet

Nå er det ingen ting med Paracet som virker forebyggende. Det er smertedempende og febernedsettende. Det er ikke betennelsesdempende som en rekke andre smertestillende (som du IKKE skal bruke), og kan derfor ikke virke forebyggende på rygg og bekkenplager f.ex.

En ting du skal være klar over, er at smertestillende mister effekten og må tas i større doser ved lengre tids bruk. De som fast bruker smertestillende flere ganger i uka, har mindre effekt, samtidig som smertestillende kan bidra til å gi hodepine hvis det tas fast.

Er mye bedre å ta to paracet hvis du kjenner at du har vondt.

Skrevet

hehehe - ungen din kommer til å ha høyere IQ enn deg allerede fra fødselen.....

Skrevet

Hehehe, du kødder. Tror ikke på deg.

Skrevet

Hvorfor i all videste verden skal du forebygge plager med paracet? Den skal brukes for å lindre plager du allerede har, eller være febernedsettende. FOr mye paracet over tid kan gjøre at den mister mye av sin virkning.

Jeg ser virkelig ikke hensikten med det, spesielt ikke når har en baby i magen. Håper dette var et tulleinnlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...