Gå til innhold

Mongolide kjerring, evnis, drittkjerring osv osv.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er noe av det jeg før høre fra min mann nesten daglig :( Hvis han mener jeg gjør noe dumt, teit eller hvis han blir sur på meg.

I tillegg så lyger han for meg hver dag, så eg har null tillit til han. Spør eg han om han f.eks har låst døren, så kan han si ja bare for at han ikke gidder å sjekke eller bare for at ikke skal spørre mer, så finner eg ut at den ikke er låst. Han gjør slik at eg mister mer og mer følelsene mine for han.....klarer ikke føle noe når vi har sex av og til heller, fordi eg er så skuffet og lei meg over han....

Har av og til lyst å bare ta med meg mini og flytte ut, men er så redd for å bo helt alene med ansvaret for mini og snart en liten til....

redd for at jeg ikke skal klare meg øknomisk osv. har ingen møbler nesten heller, det meste er hans....

Ønsker meg en mann jeg kan stole på, som ikke slenger mye stygt i trynet på meg hver dag, og som jeg kan føle meg elsket av....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry meg altså, men denne mannen bør du komme deg vekk fra så fort som mulig.

Ikke bare for din egen del, men også for ungen din sin skyld.

Øk vil du få hjelp.

Jeg ville ikke toleret dette iallefall...

Skrevet

Føler nesten det er for dumt å trøste deg, du vet godt hva du bør gjøre!!:)

Så gjør det!!

Skrevet

Har lyst å gjøre det, men redd for å ta det skrittet...

Redd for det ukjente, å bo alene med to barn, en baby og en på 2 år...

har lite venner her vi bor, fordi det ikke er så lenge siden vi flyttet hit....

som sag ingen møbler, må kjøpe alt selv...og det har eg ikke penger til...

Skrevet

Pakk tingene dine og flytt.Og ang økonomi så snakk med nav, du har da vel krav på mere penger som enslig.Dessuten kan du dra på sosialkontoret og søke om å få dekt noe til møbler og sånt nødvendig utstyr.

Skrevet

Du får all hjelp du skulle trenge og det er vel du som tar deg av barna nå også... 100 000 andre kvinnfolk klarer det så da går jeg utifra at du og gjør det :) Du får det mye bedre da..

Skrevet

Så det finnes flere sånne menn altså? Det var nesten godt å høre, selv om det er trist.

Jeg klarer heller ikke gå..

Skrevet

Hvorfor ikke? Barna deres vil miste respekt for dere om de får med seg åssen dere lar andre behandle dere og ikke minst så er det som å fortelle barna at denne slags oppførsel er helt greit... Seff Pappa'n gjør jo det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...