Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som sliter like mye med konstant kvalme??det er så frustrerende! jeg er akkurat sykemld i ny jobb, har ikke muighet til å jobbe når jeg er så dårlig! noen tips? har prøvd akupunktur, homeopat og litt andre tips...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du prøvd ingefær te??

det hjelper en del hos meg iallefall.

Skrevet

Hvor langt er du på vei? Jeg er 5+5 i dag og har slitt med forferdelig kvalme i dag og i går, før det bare litt småkvalm. Hvis det fortsetter sånn kan jeg ikke skjønne hvordan jeg skal klare å gå på jobb. Har felleskontor og pasienter... Men har også begynt i ny jobb og vil helst unngå sykemelding selvfølgelig..... Har ikke spydd enda, men har hørt det skal bli værre mot uke 7.........

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei:)

Jeg er 10 uker til fredag.. er fortsatt drålig..klarer nesten ikke gjøre noe, og jeg pleier aldri å være borte fra jobb! Og spesiellt ekkelt når det ere n ny jobb også.

Snakket med sjefen på hovedkontoret, og hun ble jo glad på mine vegne, og syntes det bare var koslig. Men jeg føler så på det allikavel.

Ja jeg ble verre fra ca uke 6-7, da kom det skikkelig på meg..

er du blitt bedre el verre nå?

Skjønner deg og godt ang sykemld, men viktig å tenke på seg selv og babyn også, og er man så dårlig så må vi jo bare ikke sant?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...