Gå til innhold

Mongolide kjerring, evnis, drittkjerring osv osv.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er noe av det jeg før høre fra min mann nesten daglig :( Hvis han mener jeg gjør noe dumt, teit eller hvis han blir sur på meg.

I tillegg så lyger han for meg hver dag, så eg har null tillit til han. Spør eg han om han f.eks har låst døren, så kan han si ja bare for at han ikke gidder å sjekke eller bare for at ikke skal spørre mer, så finner eg ut at den ikke er låst. Han gjør slik at eg mister mer og mer følelsene mine for han.....klarer ikke føle noe når vi har sex av og til heller, fordi eg er så skuffet og lei meg over han....

Har av og til lyst å bare ta med meg mini og flytte ut, men er så redd for å bo helt alene med ansvaret for mini og snart en liten til....

redd for at jeg ikke skal klare meg øknomisk osv. har ingen møbler nesten heller, det meste er hans....

Ønsker meg en mann jeg kan stole på, som ikke slenger mye stygt i trynet på meg hver dag, og som jeg kan føle meg elsket av....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom deg vekk!

Du skal se at du blir sterkere av å bli alene.

Og syk om du fortsetter å bli hos denne "mannen".

Skrevet

Denne mannen bedriver faktisk psykisk vold. Det er ikke bra for barn å vokse opp med en far som krenker moren deres. Kom deg ut av dette forholdet så fort du kan for din egen del, men aller mest for barnas skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...