Gå til innhold

Noen som kan anbefale en GOD deo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har blitt plaga med svette i det siste..

er ikke så gøy når man er på jobb og rundt folk hele tida..

noen som vet om en god deo?

(bruker sterilan nå)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker BioTherm sin, selges på parfymeri, koster litt mer enn de andre, men er verdt hver en krone, utrolig bra og veldig behagelig lukt, liker ikke at deo lukter for mye

Skrevet

Nivea sin som selges på matbutikker er veldig god.

Skrevet

Biotherm sin:) Brukt den i mange år nå.

Clarinse sin sier de også er veldig bra.

Skrevet

får man kjøpt BioTherm på apotek? eller bare parfymeri?

Skrevet

Kun på parfymerier el taxfree.

Skrevet

jeg har vært plaget av dette den siste måneden... jeg har prøvd nutral sin... på apotok og matbutikk... den koster rundt 36 tror jeg og er verdt pengene... og om den ikke virker dor deg har du ikke brukt så mye penger at det er for galt og kjøpe ny.

Skrevet

Jeg har reagert på en del deodoranter,- fikk skikkelig lekkert kviseutslett og sånn. Valdig vakkert... Så jeg sverger til Vaselin Intensive Care m/aloe vera...Syns den er kjempebra, drøy og til salgs i vanlige matvareforetninger :) Og mild nok til at jeg tåler den brillebra!

Skrevet

Jeg har begynt å bruke nivea sin som selges i butikken etter at jeg ble gravid. Den er kjempe god og mild i lukten! jeg begynte opprinnelig å bruke den fordi jeg reagerte så kraftig på sterilan lukten. men den nivea deoen må du absolutt prøve! funket kjempe bra for min del!!

Skrevet

Jeg spurte om det samme for ca 1 år siden. Da var det ei som anbefalte Nivea Pearl beauty. Har ikke brukt annet nå. JEG synes den er knall og du får den på matvarebutikkene til en rimelig penge :)))

Skrevet

Jeg bruker dermica sin,den er kjempegod.du får den på apotek 1 :)

Skrevet

takker for tips.. må vel bare prøve ut å se hva jeg liker.. :)

Skrevet

cosmica- kjøpes på apoteket og koster ca 40 kr tror jeg. den er super! jeg kjøper den uten parfyme, har aldri vært plaget av svettelukt etter at jeg begynte med den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...