Gå til innhold

Hei Diamanda Galas!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du hatt en fin helg?

Jeg er like sliten etter helga, som etter en dag på jobb:) Full fart hele tida. Plantet sommerblomster igår, og idag har vi vært i bursdag. Så nå ser bendik på barnetv, så er det bare et bad og så er det natta. Da blir det sofaen på meg:-)

Veide meg idag, og det var ingen hyggelig opplevelse. 2kg opp:( Men har vært skikkelig forstoppet den siste tida og følt meg oppblåst som bare det. Og så blir jeg jo automatisk mere stillesittende når jeg har så vondt i bekkenet.

Du får ha en fin uke.

Lykke til på jobb igjen, godt det bare er 2 dager:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fin, slitsom helg her også;-)

godt med en fridag før første jobbdag imorgen..begynner 7, så vi må komme i seng til fornuftig tid ikveld!!!

vekta, ja...tror jeg er opp nesten 7 kg nå, men sliter som deg med at jeg ikke får ut noe særlig, og blir oppblåst;-(

beveger meg minimalt jeg også pga bekkenet, og spiser nok litt mye usunnt..men, men. det får tas av til høsten;-))

var hos søstern igår, og ble skikkelig klar for å se vår egen lille gutt...hun prøvde seg freblisk mot puppen min, og jeg kjente det bare rant;-)

ha en fin uke du også, og hvil godt på fridagene;-))

Skrevet

Heisann!

Nå må jeg bare syte og klage litt på det ****** bekkenet. Klarer nesten ikke gå rett ikveld, gjør så forferdelig vondt. Fikk ikke henvisning sist til fysio, men tror nesten jeg kommer til å ringe i morra å få det.

Har det gått greit på jobb? Var det i morra også du skal?

Tenker du koser deg med tanteungen din nå ja, og gleder deg ekstra til august:)

Jeg var på ul igår igjen, så nå er jeg veldig rolig!

Han trodde også det var ei jente, så nå blir det mere rosa shopping:-)

Ha en fin kveld og arbeidsdag i morra!

Skrevet

hei chiquita;-)

nå har jeg tatt helg, og det er godt...selv om jeg bare har jobbet 2 dager;-)

syns det er litt masete på jobb, fordi ungene er veldig på meg når jeg er tilbake igjen..koselig, men slitsomt!

så kjedelig at bekkenet ditt blir verre..ring å få henvisning du.kjenner det mer etter jobb jeg også, så nå må jeg skynde meg å få instruksjon i øvelser av svigermor eller bruke henvisningen min;-0

hatt endel kynnere på jobb idag, men det virker som det roer seg nå når jeg slapper av..

bra du er rolig etter ul, og at det fortsatt ser ut som jente;-)

jeg har ikke shoppet mer enn en liten turkis body med tekst" like sjarmerende som pappaen min";-)

idag har jeg kjøpt en halvliter cola og pringles..uff, det er bare torsdag, men...syns jeg fortjener det;-))så nå venter jeg bare på at barnetv er ferdig, og det blir leggetid(sambo jobber hver kveld denne uka...)

god torsdagskveld;-))

Skrevet

Heisann.

Bekkenet er bedre idag,men det er jo gjerne sånn det er. Bestemte meg for å vente til den22., da har jeg legetime. Så håper på en henvisning da.

Jeg har også en del kynnere innimellom nå, spesielt når jeg er på jobb.

Hehe, jeg er også så utrolig hol på godterier,chips og brus om dagen. Vanskelig å stoppe:-)

Men vi får kose oss nå, og heller ha litt streng diett neste vår:)

Ha en fin torsdagskveld du også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...