Gå til innhold

Noen her som har født på nye A-hus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og som vil fortelle litt om det? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har:)

Bare positivt å si om de ansatte, både barnepleiere, jordmødre og leger. Føderommene er store og fine, den stolen/sengen du ligger i kan du justere til hvilken som helst stilling som er behagelig for deg, du har dusj/wc på rommet + et stort badekar (brukte ikke det jeg), lystgass. Veldig bra.

Om barselavdelingen har jeg også kun positivt å si. Hyggelige ansatte som er hjelper deg med et smil, ok mat, fine store rom med eget bad og dusj. Tilgang til internett og tvpå senga. Ikke fler enn to på rommet, fin stor skillevegg. Eneste negative er at det ikke er noen besøksrom der, altså hvor du kan ta med babyen utenom besøkstiden. Må gå helt ned.

Noe annet du lurer på?:)

Skrevet

Kjenner en del som har født der og alle er strålende fornøyde!

Skrevet

Tusen takk! Det høres lovende ut! Vet noen av dere om pasienthotellet har plasser for de som akkurat har født? Må søke fødeplass snart, og synes A-hus virker veldig bra :)

Skrevet

Vet det er sykehus hotell der,men usikker på om det er for de som har født. et vennepar av meg fikk en død født baby og de bodde på sykehus hotellet hvertfall.

nye a-hus er kjempe fint hvertfall:) kommer ofte innom deg og spør om alt går bra og om det er noe du og samboer trenger og sånn.

Skrevet

Vet det er sykehus hotell der,men usikker på om det er for de som har født. et vennepar av meg fikk en død født baby og de bodde på sykehus hotellet hvertfall.

nye a-hus er kjempe fint hvertfall:) kommer ofte innom deg og spør om alt går bra og om det er noe du og samboer trenger og sånn.

Skrevet

Hei! Jeg fødte på Ahus på onsdag og jeg er hvertfall kjempefornøyd! Fødestuen var fin, stor og moderne. Jeg kom på det de kaller "barselhotellet" siden jeg var andregangs, men det er ikke det jeg tenker på når jeg hører barselhotell. Det er mer en barselavdeling for de som har litt erfaring og er i fin form. Du får den hjelp du trenger, men må på en måte spørre dem litt mer om hjelp. Jeg fikk et tomannsrom alene det første døgnet, og dagen etter kom det inn en dame til. Siden jeg følte meg fin reiste jeg hjem på kvelden - dagen etter jeg hadde født, for det fristet mer å sove i sin egen seng enn å dele rom med en fremmed dame.

Men.. uansett så kan jeg anbefale sykehuset på det varmeste. Jeg har bare gode erfaringer derfra!

Skrevet

hei=)

jeg låpåpasienthotellet, de anbefalte det siden jeg var annen gangsfødene.

De anbefaler ikke det til førstegangsfødene pga det er lite hjelp å få der. selvom jeg følte jeg fikk all hjelp å svar på alt jeg lurte på de to nettene jeg lå der.

a-hus er ett knall sykehus og jeg anbefaler det på det sterkeste=)

Skrevet

Jeg og er kjempe fornøyd med Ahus. Hvis det blir en nestegang, kjører jeg helt klart de 30 min ekstra det tar dit!! =)

Skrevet

Tusen takk for svar! Da får jeg kanskje hotellplass, siden dette er nr tre:)

*LLL*: Måtte du dele rom på hotellet med en fremmed? Eller misforstod jeg nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...