Gå til innhold

Eksen driver meg fra vettet! Faens drittmann!!!!!! :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ting er litt komplisert.. Det er slutt mellom oss, men vi bor fremdeles sammen av ulike årsaker. Vi kommer antakeligvis til å bo sammen i 1-2 mnd til.

Det er jeg som har avsluttet forholdet, og jeg skjønner jo at det ikke er så lett for han, men det burde da gå an å oppføre seg!! :-(

Før i dag hadde vi en lang, og egentlig ganske fin samtale. Vi snakket sammen rolig og saklig. Jeg sa blant annet at han må slutte å kontrollere meg på den måten han gjør. Han vil alltid vite hvor jeg drar hvis jeg drar ut, og hvis jeg ikke tar tlf når han ringer, så ringer han tusen ganger og sender masse stygge sms. Da jeg sa til han at jeg ikke liker å bli kontrollert på den måten, så sa han bare at jeg ikke må være så slem, og at jeg må skjønne at det tar litt tid for han å gi helt slipp på meg...

Men det er visst slik at gir man fingeren, så tar de hele hånda! Han har allerede sovet på sofaen i over 2 mnd, og vi har ikke hatt sex på leenge.

Så nå i dag spør han om vi ikke kan begynne å ha sex igjen. Jeg sier til han at jeg ikke har noe lyst til dette, og at jeg trenger å føle at vi ikke er sammen, og om vi i tillegg til å bo sammen også skal ha sex, så kommer jeg ikke til å føle at forholdet er over i det hele tatt. I tillegg kommer jo det at jeg ikke har noe følelser for fyren. Jeg tenker også som så at hvis jeg skulle begynne å ha sex med han igjen nå, så kommer vel ikke følelsene hans til å bli noe svakere.

Så da sier han at jeg er så slem som ikke vil ha sex med han, og at grunnen vel er at jeg har ny kjæreste. Noe det ikke er. Jeg har ingen ny. Men jeg vil jo ikke ha sex med han bare for å bevise at jeg ikke har noen ny!! Så jeg sa til han at jeg syns det er slemt gjort av han å prøve å få meg til å gjøre noe jeg har sagt jeg ikke vil, men han holder fremdeles på at jeg er slem. Så da sa jeg bare at han får slutte å mase, for jeg kommer ikke til å ha sex med han. Da sier han bare at "hvis du ikke gjør det, så kommer en annen jente til å gjøre det enda bedre".

Jeg blir så sint at jeg kunne kvelt fyren. Heldigvis er han hjemme med sønnen vår, mens jeg er på skolen. Så det er kun per sms han sier tingene... Jeg skjønner ikke poenget!! Jeg skulle bare ønske han kunne flytte!! :-( :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvofor må dere bo lengre sammen?

Kan du evt flytte hjem til foreldrene dine?

(vet at det er kjipt men..)

Skrevet

Jeg kan ikke flytte hjem til foreldrene mine nei... Jeg er midt i eksamensperioden, og mamma bor 3-4 timer unna her...

Vi må bo sammen pga treeeege UDI....

HI

Skrevet

For en fyr!

Ikke finn deg i den dritten han slenger. Ikke faen om du er slem!

Det er han som er helt tett i hodet!

Hold fast på at du ikke vil ha sex med han. Om han vil finne seg en ny å pule, så værsågod! Håper denne tida går fort for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...