Gå til innhold

Eksen driver meg fra vettet! Faens drittmann!!!!!! :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ting er litt komplisert.. Det er slutt mellom oss, men vi bor fremdeles sammen av ulike årsaker. Vi kommer antakeligvis til å bo sammen i 1-2 mnd til.

Det er jeg som har avsluttet forholdet, og jeg skjønner jo at det ikke er så lett for han, men det burde da gå an å oppføre seg!! :-(

Før i dag hadde vi en lang, og egentlig ganske fin samtale. Vi snakket sammen rolig og saklig. Jeg sa blant annet at han må slutte å kontrollere meg på den måten han gjør. Han vil alltid vite hvor jeg drar hvis jeg drar ut, og hvis jeg ikke tar tlf når han ringer, så ringer han tusen ganger og sender masse stygge sms. Da jeg sa til han at jeg ikke liker å bli kontrollert på den måten, så sa han bare at jeg ikke må være så slem, og at jeg må skjønne at det tar litt tid for han å gi helt slipp på meg...

Men det er visst slik at gir man fingeren, så tar de hele hånda! Han har allerede sovet på sofaen i over 2 mnd, og vi har ikke hatt sex på leenge.

Så nå i dag spør han om vi ikke kan begynne å ha sex igjen. Jeg sier til han at jeg ikke har noe lyst til dette, og at jeg trenger å føle at vi ikke er sammen, og om vi i tillegg til å bo sammen også skal ha sex, så kommer jeg ikke til å føle at forholdet er over i det hele tatt. I tillegg kommer jo det at jeg ikke har noe følelser for fyren. Jeg tenker også som så at hvis jeg skulle begynne å ha sex med han igjen nå, så kommer vel ikke følelsene hans til å bli noe svakere.

Så da sier han at jeg er så slem som ikke vil ha sex med han, og at grunnen vel er at jeg har ny kjæreste. Noe det ikke er. Jeg har ingen ny. Men jeg vil jo ikke ha sex med han bare for å bevise at jeg ikke har noen ny!! Så jeg sa til han at jeg syns det er slemt gjort av han å prøve å få meg til å gjøre noe jeg har sagt jeg ikke vil, men han holder fremdeles på at jeg er slem. Så da sa jeg bare at han får slutte å mase, for jeg kommer ikke til å ha sex med han. Da sier han bare at "hvis du ikke gjør det, så kommer en annen jente til å gjøre det enda bedre".

Jeg blir så sint at jeg kunne kvelt fyren. Heldigvis er han hjemme med sønnen vår, mens jeg er på skolen. Så det er kun per sms han sier tingene... Jeg skjønner ikke poenget!! Jeg skulle bare ønske han kunne flytte!! :-( :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så be han flytte da..!?

Og du skal så klart ikke ha sex med han så lenge forholdet er over og når du uansett ikke vil. Ingen er slemme av den grunn. Gammel er han da? Høres ut som en fjortis som bruker ordet "slem"

Om han har lyst til å feie over en annen jente for å få sex bør jo det også være greit? Forholdet er jo over..

Skrevet

Er dessverre ikke bare bare å be han flytte.. Men om 1-2 måneder er han forhåpentligvis ute...

Hvor gammel han er... Han blir 33 i år! Jeg sa til han, at jeg mener han er mer slem enn det jeg er, som blir sint på meg for at jeg ikke har sex med han....

Han kan gjerne gå til sengs med noen andre. Jeg sa det til han også, at hvorfor kan han ikke bare finne seg en annen jente som vil, i steden for å mase på meg som ikke vil? Hadde han gjort det, hadde det vært helt ok for meg. Da hadde han kanskje lagt mindre press på meg. Nå vil han jo helst vite hva jeg gjør hvert sekund av døgnet. Da jeg gikk på besøk til noen her om dagen uten å fortelle han hvem, så hadde jeg 9 ubesvarte anrop og 4-5 sms fra han på mobilen min etter en liten stund....

HI

Skrevet

Mitt svar ril han hadde vært at om han syntes jeg var slem som ikke hadde sex med han ja så fikk han bare syntes jeg var slem.

Og at siden vi ikke er sammen så kan han faktisk ha seg med så mange jenter han bare vil, bare ikke i mitt hjem.

Enkelt og greit.

Tydelig at han er vant til å manipulere deg dit han vil og det er jo det han prøver på ennå. Desverre vil han neppe flytte av egen vilje så lenge han føler at han har en del kontroll på deg ennå.

Regner med at det er fordi han har sønnen din mens du er på skole som gjør at han bor der ennå.

Jeg ville ha prøvd å skaffe annen barnepass og kastet han ut.

Dette vil fortsette så lenge dere bor i samme leilighet og mest sansynlig også en god stund etter.

Godt du har avsluttet før det har blitt værre, mennesker med sterkt behov for å kontrolere andre tyr i fleste tilfeller til vold før eller siden.

Bare vær sterk og ha for guds skyld ikke sex med han, Bare la han syntes du er slem, bare la han tro at du har en annen. Det spiller jo ingen rolle bare han drar. Hvorfor skal du motbevise det han sier? Dere er ikke sammen så om det er sant eller ikke spiller ingen rolle.

Og finner han en ny å ha sex med blir du karnsje kvitt han fortere

Skrevet

Han har endelig sagt han skal flytte, så jeg tror han kommer til å gjøre det. Grunnen er den at vi venter på svar fra UDI på fornyelse av oppholdstillatelse, noe som har tatt veldig lang tid denne gangen... Men alt tyder på at han får svar snart nå, og han har sagt han skal flytte ut så snart han får svar. Ellers er det jo veldig praktisk at han tar seg av sønnen vår slik at jeg får lest masse til eksamener, men jeg leser heller mindre og bor alene med sønnen vår!

Det er bare det at når han tror jeg har noen andre, så blir han så sur, og så blir forholdet mellom oss så ille. Vi har kranglet en god del om ulike ting, og har flere ganger hatt perioder der vi ikke har snakket sammen.

Men du har rett i mye av det du sier. Jeg snakket såvidt med en som kjenner han litt, men som ikke er venn med han (han liker han ikke), og han sa også at jeg bare må la være og svare han, og at om han ikke respekterer det, så får jeg bare la han sove en natt ute eller noe, slik at han skjønner at jeg er alvorlig.

Jeg er bare glad til om han har sex med en annen. Jeg sa det til og med til han at han heller får ha sex med en annen jente som har lyst til det, enn meg som jo ikke har lyst. Men han sier det at så lenge vi bor sammen, så kommer han ikke til å røre noen andre..... Men det er det han selv som bestemmer. Men da burde han la meg være i fred også :-(

Skrevet

det exen din har sagt til deg har min ex sagt også, men vi bodde ikke sammen. han ringte og sendte meld og sa akkuratt det samma maste om sex og komme til meg, sove hos meg osv. blei så drit lei så bare ignorerte han tvert. er jo så klart "verre" for deg siden du bor med han og har barn med han. men var jo som å lese om min egen ex.

begynte nesten å lure på om vi hadde samme ex:p

masse lykke til å håper han flytter snart for din skyld. kose deg med sønnen din og gjøre det du vil uten mas fra han:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...