Gå til innhold

Jippiiii!!! Vi skal til Egypt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke før oktober da, men gleder meg som en unge enda =)) Mamma ville ta oss med på tur før storebror begynner på skolen, for da kan vi jo ikke bare reise utenom ferier, så må passe på å gjøre det siste året i bhg. Så da fant mamma ut at vi skule 14 dager til Egypt sammen!!! Vi må ordne pass og vaksiner, og ha med lommepenger selv, men mamma bet jo alt annet. Dessuten skal vi har "all inclusive" hvilket betyr at all mat og drikke gjennom hele oppholdet er forhåndsbetalt (i turpakken) så da trenger vi ikke bruke penger på slik heller =))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en snill mamma du har da :) Blir sikkert en kjempefin tur. Deilig med sol og varme i oktober, for da blir ikke vinteren så lang ;) Koooos dere masse selv om det sikkert blir litt lenge og vente hehe

Skrevet

Ja, jeg har en super snill mamma!!!! Vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne! Hun må være verdens beste mamma og mormor!!! Guttene forguder henne!

Det blir nok lenge å vente, men desto bedre så får vi god tid til å foreberede oss på å ordne pass til 3 av oss og div andre ting =)) Blir kjempe deilig da =) Og så har jeg lenge hatt lyst til å reise til Egypt, så det er jo perfekt! =))

Skrevet

Må man ha andre vaksiner enn grunnvaksinene for å reise til Egypt?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...