Gå til innhold

NARVIK-gravide ; når har vi termin?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er jo allerede et etablert treff, har dere ikke tenkt delta på dette?

Har forstått det sånn at der møtes alle,uansett hvor langt man er kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVOR? Har sett på den linken som er på facebook...der er det bare 4 personer eller noe. Har ikke sett det er annonsert noen plasser. Lettere om man la ut treffene her.

 

Da jeg var gravid sist ordnet vi som hadde ca samtidig et eget treff, men det var fordi de andre satt der med stoore mager da vi var noen få med 3mndrs magene...så det ble naturlig slik etterhvert som de med store mager hadde fått bebisen sin. Det som også er fordelen med å ha treff der det er sonn ca samme termin + - et par tre mnd er at det etter babyene er født er arti med babytreff....og da er det uansett begrenset hvor mange som det er mulig å ha med i et slikt treff....da møtes man jo gjerne hjemme hos hverandre....

 

Men er det etablerte treff så fint om noen sier ifra hvor vi evt kan melde oss på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være treff på napoli nå på onsdag kl 20.00

Meld deg inn på barn i magen narvik på facebook :) kanskje vi ses da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin i juni, og skal på treff på onsdag på napoli kl 20.00 meld deg inn på barn i magen narvik på facebook :) kanskje vi ses da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ok....da kan d hende jeg kommer neste gang:0) Denne onsdagen er mannen i huset borte så jeg kommer meg ingen vei. Har ei syk lita snuppa her oxo....håper vi sees neste gang:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 13 uker på vei nå,har termin i midten av juli, men synes egentlig at det er litt tidlig å begynne på treff nå allerede. Kan jo enda gå galt(er født pessimist...)

Har sett inne på Facebook at det skulle være treff på Napoli 6/1, vil gjerne være med på treff etterhvert;-)

Og dersom dere finner ut at dere vil ha eget treff for oss med termin i juni/juli hadde det vært fint om dere meldte det her inne. Jeg har enda ikke meldt meg inn i Babygruppa på Facebook.

Håper vi treffes etterhvert;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg meldte meg inn i gruppa på facebook i går, men det skulle jeg jo ikke gjort. Fikk jo umiddelbart mange nysgjerrige som lurte på hvorfor jeg hadde meldt meg inn der. Er jo en del bekjente som jeg nødvendigvis ikke vil at skal vite jeg er gravid enda. Skulle kanskje vært en hemmelig gruppe?? Går det an å fikse?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er treff hver onsdag på ulike spisesteder i byen, der er alle velkommen uannsett hvor langt man er på vei. For å se hvor det er treff de ulike ukene er det bare å se på barn i magen narvik på facebook. Man trenger ikke melde seg inn i gruppa for å se dette, å man trenger ikke være medlem der for å komme på treff. Men det gjør det bare litt lettere med tanke på hvor mange man skal bestille bord til.

 

Når det gjelder det med babytreff etter at babyene er født, er det en del som velger å danne små grupper me de som har termin rundt samme tid(2-3mnd, kommer litt ann på hvor mange det er med termin i den perioden). Disse avtaler så seg imellom hvordan de har tenkt å gjennomføre dette etter at alle har født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Har begynt å legge treffene ut her å for å få flere med.

Det er jo slik på treffet som er etablert, at vi er avhengig av at det kommer nye med senere termin. De som sitter med store mager detter av etterhvert, og da er det de som har temin senere som må føre vidre treffene. Da vil det hele tiden være noen som går på treff. Hvis vi lager nye for de med lik termin, kan det bli litt kjedelig for de i gruppa som får barn sist. De blir sittende alene etterhvert som de andre får barn. Men på det treffet som er ettablert vil det alltid komme nye til.

Er litt lenge siden du skrev dette innlegget, så håper du har kommet deg på treff. Hvis ikke så er det bare å komme, det er kjempe koselig.

Har foresten termin i juli:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...